  • 11. Data: 2006-12-04 10:42:04
    Temat: Re: Nowe konto internetowe w Citi
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > generalnie to konto otwieram do testow, bo ma dosc slabe standardy
    > zabezpieczenia, zeby trzymac na nim jakas wieksza kase

    Ale ciekawi mnie wlasnie jakie to nowe zabezpieczenia maja. Jak ja mialem tam
    konto to logowalem sie pinem, podajac numer karty. A pozniej juz normalnie mozna
    bylo wyprowadzic wszystkie pieniadze z konta, bez podawania jakichs hasel itp.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2006-12-04 10:56:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > mialem tam konto to logowalem sie pinem, podajac numer karty. A pozniej
    > juz normalnie mozna bylo wyprowadzic wszystkie pieniadze z konta, bez

    podejrzewam, ze teraz bedzie tak samo, wlasnie w ten sposob loguje sie
    do konta kk,
    ale w planach maja jakies lepsze zabezpieczenia, dlatego na razie konto
    TYLKO do testowania

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2006-12-04 11:00:25
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > ale w planach maja jakies lepsze zabezpieczenia, dlatego na razie
    > konto TYLKO do testowania

    Te plany to byly jak ja tam jeszcze mialem konto :) I ciagle tylko plany i
    plany.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2006-12-04 12:10:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mithos wrote:

    > Te plany to byly jak ja tam jeszcze mialem konto :) I ciagle tylko plany
    > i plany.

    No przeciez sa kody SMSowe przy aktywowaniu nowego kontrahenta. Podobnie
    jak w mBanku zatem.

  • 15. Data: 2006-12-04 12:17:24
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Citibank Handlowy otworzyl wlasnie konto CitiOne Direct. Prowadzenie
    > uzaleznione od orotow > 5000 za free, 1000-5000 - 1,99, ponizej 1000 zl
    > 5,99zl.

    Wpływy mogą być z dwóch pensji obu małżonków?

    > Przelewy za free, karta za free, telefon za free. Bankomaty Euronetu +
    citi
    > w Polsce i za granica za darmo.

    Jaka karta? Bankomatowa czy kredytowa? Może obie?

    W sumie niezłe rozwiązanie i korciłoby mnie zaryzykować i przejść z PekaoSA
    do Citi...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 16. Data: 2006-12-04 12:17:42
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > No przeciez sa kody SMSowe przy aktywowaniu nowego kontrahenta.
    > Podobnie jak w mBanku zatem.

    Czyli jak chce wyslac przelew to musze ZAWSZE podawac kod ? Zaznaczam, ze
    zdefiniowac chce przelewy tylko na moje inne konta i nie bede "zapamietywal" w
    systemie przelewow do nikogo innego.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 17. Data: 2006-12-04 12:24:48
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Maciej Loret wrote:
    > Wpływy mogą być z dwóch pensji obu małżonków?

    Wpływy to moga byc chyba nawet przelewy z innego konta osobistego.

    > Jaka karta? Bankomatowa czy kredytowa? Może obie?

    O kredytowej nic tam nie ma. To osobny produkt.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2006-12-04 12:45:55
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Wpływy to moga byc chyba nawet przelewy z innego konta osobistego.

    no wlasnie, czyli wystarczy raz w miesiacu przelac 5001 zl
    i konto prowadzone jest za friko ;-)
    oczywiscie kasa wraca nastepnego dnia na inne, wyzej oprocentowane konto ;-)

    czyli kosztem altermatywnym jest utrata odsetek (jeden dzien) od kwoty
    5001 zl

    > O kredytowej nic tam nie ma. To osobny produkt.

    dokladnie, kk nie jest zwiazana z kontem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2006-12-04 13:43:03
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > dokladnie, kk nie jest zwiazana z kontem

    OK. Ale czym można ją mieć również gratis, posiadając topic'owe konto?
    I jeszcze coś - czy one konto może być wspólne?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 20. Data: 2006-12-04 13:47:49
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Maciej Loret wrote:

    > OK. Ale czym można ją mieć również gratis, posiadając topic'owe konto?

    To jest zupelnie inny produkt, przyznawany na zupelnie innych warunkach, wiec
    jest od konta niezalezny. Jak spelniasz warunki do gratisowego uzyskania KK Citi
    to ja dostaniesz, niezleznie czy topicowe konto posiadasz czy nie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos