  • 1. Data: 2004-06-29 17:47:38
    Temat: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Warto zobaczyc - ciekawe.

    Począwszy od 1 lipca br. Klienci indywidualni Deutsche Bank PBC S.A. będą
    obsługiwani zgodnie z nową filozofią segmentacji Klientów.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5695

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-06-29 18:12:20
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:cbsa0o$a3h$1@news.onet.pl...
    > Warto zobaczyc - ciekawe.
    >
    > Począwszy od 1 lipca br. Klienci indywidualni Deutsche Bank PBC S.A. będą
    > obsługiwani zgodnie z nową filozofią segmentacji Klientów.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,5695

    Tylko po co przepłacać? :) Przecież to samo, a pewnie i więcej, jest
    znacznie taniej w Multi :) 12 zł za Auquariusa jest sporą dawką pieniędzy, a
    co dopiero 17 zł. I pewnie jeszcze do tego za karty trzeba płacić ;]

    W czym ma tkwić ta atrakcyjność DB?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-06-29 18:25:03
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Warto zobaczyc - ciekawe.
    >
    > Począwszy od 1 lipca br. Klienci indywidualni Deutsche Bank PBC S.A. będą
    > obsługiwani zgodnie z nową filozofią segmentacji Klientów.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,5695

    Raczej - nic specjalnie ciekawego. Marketingowy bełkot ;-)

  • 4. Data: 2004-06-29 18:54:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > W czym ma tkwić ta atrakcyjność DB?

    W marce :)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 5. Data: 2004-06-29 20:00:08
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > W marce :)

    Ale czy w detalu z samej marki da się wyżyć? Z usług chyba łatwiej?
    Byłem kiedyś klientem Citicorp ale z tego nic nie wynika ;-)

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2004-06-29 21:06:09
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > W marce :)

    Przecież marek już nie ma, parę lat temu zostały zastąpione przez
    euro, nie wiedziałeś?

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 7. Data: 2004-06-29 21:29:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Miernik <m...@c...pl> wrote:
    > Przecież marek już nie ma, parę lat temu zostały zastąpione przez
    > euro, nie wiedziałeś?

    hmm - usmieszka nie wiedze, wiec tlumacze. Chodzi o marke banku. Dla wielu
    osob bedzie ona wiarygodniejsza od np. MultiBanku.
    Tak samo jak ludzie siedza caly czas w PKO BP czy w "horyzont" ;) Pekao SA -
    bo znaja.
    A nowy detal - to juz inna liga i o klientow musi bardzo zabiegac. Umowmy
    sie, ze cena nie gra dla wielu klientow az takiej roli. A widac, ze DB PBC w
    Polsce przystepuje do ofensywy (co ciekawe wlasnie oglosili, zecha wycofac
    bank z gieldy).
    I dobrze w sumie, bo to zmusi wszystkich do lepszej pracy.
    Efekty widac chociazby na rynku kart kredytowych czy kredytow hipotecznych.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 8. Data: 2004-06-29 21:38:40
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:cbsdul$r1i$1@news.onet.pl...

    > W marce :)

    Hm, przecież oni nie są pierwszy rok w tym kraju. Naprawdę myślą, że marka w
    bankowości ma takie znaczenie, żeby ludzie mieli za nią aż tyle płacić? :-0
    Tym bardziej, że mam wrażenie, iż dla obywatela z portfelem +3000, to marka
    DB mimo wszystko jest dość abstrakcyjna. Dla mnie to są pomysły z kosmosu i
    skończą się jak za pierwszym podejściem. A szkoda w sumie, bo im większa
    konkurencja, tym lepiej.