  • Data: 2003-10-08 13:18:00
    Temat: Re: Nowa TOiP Millennium
    Od: "Pressto" <e...@c...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:bm0imj$jn0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > jedyny na to dowód to fakt, że widzę w Millenecie nazwe swojego konta
    > "MILLEKONTO" a przedtem bylo "BIEŻĄCY-dzienn.kapital/os.-fiz."
    >
    > Ponadto mimo salda 2730,02 nie mam dziennych odsetek (powinny byc od
    > nadwyzki ponad 2000 bo stopa byla 0,5%) - tyle że to nie jest dla mnie
    dowód
    > że zmienili rachunek ponieważ ich system już wcześniej nie umiał liczyć
    tego
    > 1 grosza odsetek dziennie
    > (sprawdzałem go przy saldzie 2730,01 i 2730,00 i nie liczył)
    >
    > Czekam na odpowiedz na reklamacje w tej sprawie i koncze z nimi
> [...]
    Cóż też się nad tym zastanawiam, bo ten brak poszanowania postanowień umów w
    wydaniu Millennium
    zaczyna mnie coraz bardziej w.... znaczy denerwować.
    Tyle tylko, że zastanawiam się nad tym już od czasu sławnej migracji :)
    Zresztą wpadek mieli u mnie sporo np. zapomnieli wznowić electrona,
    pozmieniali progi kwot dla wypłat z bankomatów i dla bezgotówkowych dla tego
    electrona
    i najlepsze połączyli rachunek firmowy z moim osobistym i jeszcze z jednym,
    gdzie jestem tylko współwłaścicielem i przysyłali na jednym wyciągu
    bo o wysyłaniu poczty na adres do korespondencji nie wspomnę, bo to
    toto-lotek
    raz dobrze, raz źle.
    Ale no właśnie ....
    Oddziały mają tuż przy moim domu i tuż przy firmie, a ja jestem leniwy,
    no i muszę mieć rachunki w kilku bankach (bezpieczeństwo kasy)
    a odsetek z "BIEŻĄCY-dzienn.kapital/os.-fiz." nigdy nie sprawdzałem,
    tyle tylko że u mnie są liczone od kwot ok. 150 tys. ale chyba banki to
    potrafią ?
    Chyba masz racje trzeba się z Mille wynosić, tylko gdzie ??

    pozdrawiam
    Pressto