  • 1. Data: 2004-01-31 19:05:12
    Temat: Normalnie no skandal no kurde po prostu, no mBank
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Normalnie to sa jaja. Jak to kurde normalnie jest no mozliwe, jaja
    jakies czy co? No nic z tego nie rozumiem, no. Kurde. Co oni sobie,
    normanie no, mysla kurde. No normalnie nie mysla, no. W telewizji
    mowili, ze bedzie za darmo zawsze, a tu normalnie no, zagladam kurde do
    gazety a tu normalnie no, skandal jak berety. Zebym tam konta pierwszego
    dnia jak obiecali ze za darmo bedzie nie zalozyl, to normalnie nic by
    sie nie stalo. A tak, paslem kurde tych imperialistycznych pasibrzuchow,
    normalnie no zyli kurde z mojej krwawicy tyle lat i co? Normalnie kurde
    chyba nie wiem co zrobie. Kurde, normalnie.

    No, normalnie kurde,
    Bartol

  • 2. Data: 2004-01-31 19:07:49
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    > chyba nie wiem co zrobie. Kurde, normalnie.

    kurde normalnie, dosyc ubogie ma kolega slownictwo ...:))

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-01-31 19:31:43
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> wrote in message
    > A tak, paslem kurde tych imperialistycznych pasibrzuchow,
    > normalnie no zyli kurde z mojej krwawicy tyle lat i co? Normalnie kurde
    > chyba nie wiem co zrobie. Kurde, normalnie.

    Kurde zrobmy jakas blokade łączy kurde, no albo coś.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2004-01-31 21:07:29
    Od: T...@s...co.uk

    In article <bvgue2$chn$1@SunSITE.icm.edu.pl>,
    "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl> wrote:

    > kurde normalnie, dosyc ubogie ma kolega slownictwo ...:))

    Pan nie lubi poetycznosciow?

    TA

  • 5. Data: 2004-01-31 21:28:08
    Od: "Konrad" <k...@s...pl>

    no kurde 50 gr to majatek ??? hehe
    kurde polak to wszystko za darmo chce ehh

  • 6. Data: 2004-02-01 00:17:10
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sat, 31 Jan 2004 22:28:08 +0100, "Konrad" <k...@s...pl> wrote:

    >no kurde 50 gr to majatek ??? hehe
    >kurde polak to wszystko za darmo chce ehh

    Anglik ma za darmo, a Polak tylko chce, niestety.

  • 7. Data: 2004-02-01 02:05:39
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości

    > Anglik ma za darmo, a Polak tylko chce, niestety.

    coraz czesciej, byc moze z powodu chwilowego znudzenia, odzywaja sie glosy,
    ze 50 to nie majatek
    moze wiec ci co tak pytaja przypomna sobie, ze nie tylko o te 50 chodzi
    a ponadto
    ile to majatek ? 200, pinset :-) (jak mawiala loska) tysiac, dwa ?
    ps
    no pewnie, jak sie jest studentem i jedynym przelewem w roku jest oiddanie
    dlugu za wypite dawno piwo, to zaden majatek

  • 8. Data: 2004-02-01 03:15:49
    Od: Krystek <k...@m...virtual-space.org.pl_>

    devnull napisał:

    > Anglik ma za darmo, a Polak tylko chce, niestety.

    Wejdziemy do Unii to se załatwisz konto w banku w UK. Będziesz jeździł
    wpłacać kasę do Londynu, zeby nie płacić za przelewy...

    K.

  • 9. Data: 2004-02-01 12:10:29
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Krystek" <k...@m...virtual-space.org.pl_> napisał w
    wiadomości news:bvhr4e$phi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Wejdziemy do Unii to se załatwisz konto w banku w UK. Będziesz jeździł
    > wpłacać kasę do Londynu, zeby nie płacić za przelewy...

    a dlaczego ma czekać tak długo? przeciez juz teraz moze otworzyc tam konto

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-02-01 14:36:17
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Wejdziemy do Unii to se załatwisz konto w banku w UK. Będziesz jeździł
    >wpłacać kasę do Londynu, zeby nie płacić za przelewy...

    Jak bys czytal wszystkie watki to bys wiedzial, ze mam tam juz konta.

    dn