    From: zch28 <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Normalnie chyba założę bank :-)
    Date: Wed, 23 Aug 2006 19:36:25 +0200

    Stormy Waters napisał(a):

    > kiedys powyzej 500 PLN jak pozyczales komus trzeba juz bylo taka umowe
    > zglaszac w US. niby nie duzo ...
    > / jesli nie chcesz zakladac banku :) /

    > no wlasnie :) co z windykacja :)

    > mimo tak mocno promocyjnej ceny Twoich pieniedzy
    > duze ryzyko ze koledzy, szybko stali by sie "kolegami" ;)
    >
    > SW

    Może słowo "BANK" to za wiele ale np. 10 tys. które zamiast gnić na
    lokacie przysłużyły by mi się bardziej i pożyczkobiorcom też.
    Jeden chce kupić komputer, drugi wymienić okna, trzeci jakieś agd.
    Zakładam, że problemu z windykacją nie ma (sama najbliższa rodzina:
    rodzice, siostra wujek) i wszyscy się zgadzają na moje warunki i gotowi
    by byli podpisać stosowne umowy.
    Jaki haracz będzie chciał ode mnie fiskus???

    zch

    PS. Czy nikt nie zauważa tej ogromnej rozbieżności oprocentowania lokat
    i kredytów. Zmowa, brak prawdziwej konkurencji, jakieś uregulowanie
    prawne czy może banki mają aż tak duże koszty własne?
    Nikt się nie odważy powiedzieć, że król jest nagi?