    Subject: Re: Nietypowe warunki zaprezentowania kont AliorBanku.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Tue, 6 Nov 2018 19:09:23 +0100

    W dniu 2018-11-06 o 17:28, d...@g...com pisze:
    > To podobnie do mojego przypadku.Moja niedawna rozmowa z konsultantem z banku
    T-mobile (czyli tez Alior) wygladala tak:
    > On: Dzien dobry. Czy z panem XY (tu moje imie i nazwisko) mam przyjemnosc?
    > Ja: Tak
    > On: W związku z weryfikacja pana danych prosze o podanie pana imienia i nazwiska.
    > Ja: Nie podam.
    > On: W zwiazku z tym nie mozemy kontynuowac rozmowy. Dziekuje za rozmowe. Do
    widzenia.
    > Ja: Do widzenia

    :D :D :D
    Ja kiedyś dla spokoju podałem numer telefonu, tego samego pod który
    zadzwonił do mnie taki geniusz.

    > Czyli czysty absurd. Tyko te tresci rozmow, to nie konsultanci sobie wymyslaja,
    tylko wyzej postawieni w hierarchii korporacyjnej. Konsultanci jedynie czytaja z
    ekranu, co maja mowic i powtarzaja. Jedni i drudzy sa zwykle na podobnym poziomie
    intelektualnym.

    Ale bez wygłupów!
    Dlaczego telemarketer nie może przedstawić zalet kont bankowych komuś,
    kto nie poda swoich szczegółowych danych? Przecież rodzaje kont nie są
    tajemnicą.
    Chyba, że może naprawdę Alior ma jakieś ukryte konta, tylko dla
    wtajemniczonych?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/