    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niesytuacyjne zwroty...
    Date: Wed, 24 Jan 2024 11:10:16 +0100

    On Mon, 22 Jan 2024 23:51:56 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Qpiłem w Lidlu termometr do ucha -- dawał wyniki luźno ;) związane
    > z rzeczywistością, więc poprosiłem o zwrot szmalu a że nie wiedziałem,
    > którą (paragon zawiera info o karcie -- numer nijak ma się do numeru
    > płatniczej karty wówczas użytej) kartą (via smartfon) zapłaciłem,
    > wskazałem pierwszą lepszą, akurat debetową Velo... Okazało się, że
    > zapłaciłem kredytówką Millennium -- czy to dobra droga do przelewania
    > szmalu z kredytówki na debetówkę?...

    No, to moze być wiekopomne odkrycie :-)

    > Zwrot za termometr qpiony w Lidlu szedł od czwartku do dzisiaj...
    > (z Chin -- niespełna dobę)
    >
    > BTW mierników... Qpiłem też:

    w Lidlu, czy na ali?

    > - woltomierz za 14.64 pln, który jest całkiem fajny
    > (oby nie popsuł się) mierzy napięcie DC i AC oraz
    > rezystancję; nie można nim sprawdzić diod
    > - multimiernikopodobne coś za 16.09 pln, pokazujące
    > obecność ;) napięcia (kilkanaście V różnicy dla 240V)
    > i płynący ;) prąd
    > - termometrohigrometry BT (2 w sumie kosztowały 7.30 pln)
    > które tracą kontakt z telefonem w odległości kilku metrów...

    BT ma zasięg kilku m.

    > Przede mną zwrot za radio FM -- bądź zwrot radia...
    > Kosztowało 59 pln, zepsuło się po kilkunastu miesiącach codziennego
    > używania i zostało zawiezione do sklepu 24 listopada ubr... Długo
    > rozpatrywano to i owo, po czym zaproszono mnie do sklepu celem
    > zwrócenia mi szmalu. (nie można było zlać na wskazane konto?)

    Moze nie przyjdziesz? :-)

    > Komu te zwroty służą? -- mnie raczej niekoniecznie... ;)
    > Czy qpuję tylko najgorszy chłam? Czy mam pecha?

    Z radiami chyba pech.

    A komu słuzą ... jak towary dobre, to się nie zwracają,
    ale ekonomia tych zwrotów to musi być zabójcza ... towary chyba nie
    wracają do Chin ?

    Cena zabójcza. Dla konkurencji ...

    J.