  • 1. Data: 2004-12-07 10:33:30
    Temat: Nieopodatkowany zysk w Dominet Banku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dominet Bank SA i FinLife SA wprowadzają nowy produkt typu
    "bankassurance" - polisę lokacyjną "FinLife - Lokata". Jest ona połączeniem
    ubezpieczenia na życie i dożycie oraz lokaty terminowej. Zysk z lokaty jest
    całkowicie zwolniony z podatku od zysków kapitałowych (tzw. "podatku
    Belki"). Gwarantowana stopa zwrotu z inwestycji wynosi 6.075 % w skali
    roku - co odpowiada tradycyjnej lokacie bankowej o oprocentowaniu 7.5%.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7749

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2004-12-07 12:08:04
    Temat: Re: Nieopodatkowany zysk w Dominet Banku
    Od: b...@p...onet.pl

    >Radzę uważać, bo zabezpieczenie tej lokaty-polisy jest tylko do 50% wartości
    wierzytelności.Można się przejechać. Takie oferty mają również np. LB, NB, KB,
    VWB.

  • 3. Data: 2004-12-07 20:37:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wierzytelności.Można się przejechać. Takie oferty mają również np. LB, NB,
    > KB,
    > VWB.
    Na czy polega ryzyko w inwestowania w tego typu lokaty-polisy w stosunku do
    tradycyjnej lokaty w banku?

  • 4. Data: 2004-12-07 20:46:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Na czy polega ryzyko w inwestowania w tego typu lokaty-polisy w
    > stosunku do tradycyjnej lokaty w banku?

    Ze lokata jest objeta gwarancjami BFG, a takie ubezpieczenie nie.
    Ale ja tam bym sie nie obawial. No chyba, ze o duze pieniadze chodzi ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!