  • 21. Data: 2010-05-02 08:15:33
    Temat: Re: Nie_polecam._Polbank_-_znikająca_kasa.
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    pmlb <b...@d...pl> dared to write:

    > "BK" <b...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Jest bardzo restrykcyjna i malo tego niejednokrotnie stoi ponad prawem
    > Polskim!
    > Jedyne co bank mu udostepni to fakt wykonania takiej operacji - koniec!
    > Ani nagrania, ani zadnego innego detalu mu nie pokaze. Jedynie sam fakt,
    > ze cos takiego mialo miejsce.

    Wystarczy, że oświadczy, iż on nie dokonywał tej transakcji. Niech bank udowadnia.

    k.

  • 22. Data: 2010-05-02 08:35:12
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Wystarczy, że oświadczy, iż on nie dokonywał tej transakcji. Niech bank
    > udowadnia.

    Hehehehe no tak, jasne... Bank juz sra w portki....
    A nastepnym bede ja ktory powie, ze wszystkie transakcje od pol roku to nie
    bylem ja.

  • 23. Data: 2010-05-02 08:37:16
    Temat: Re: Nie_polecam._Ktoś kogoś nabija w butelkę...
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Zgłosić podejrzenie dokonania bezprawnej dyspozycji majątkiem klienta,
    > niech bank się broni?

    On zlecil sam polecenie wykonania transakcji - czy to samodzielnie czy
    poprzez inna osobe, udostepniajac jej dane.
    Tak ci powie bank i do widzenia. I teraz udowodnij, ze nieudostepniles
    danych - rozumiesz?
    Inaczej 99% ludzi by poszlo do banku z takim prblemem:) ze to nie oni i
    nikomu nie udostepniali danych.

  • 24. Data: 2010-05-02 08:55:17
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Maj, 10:01, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:
    > "BK" <b...@g...com> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > Jest bardzo restrykcyjna i malo tego niejednokrotnie stoi ponad prawem
    > Polskim!

    Pfff znow wracasz do trollowania. Pare miesiecy bylo spokoju, a widze
    ze nastal czas na powrot "uniwersytetu taniego wina pod sklepem
    geesu" :) To, ze bank nie chce mi pokazac nagrania to nie jest
    tajemnica bankowa (swoja droga w Polsce nagranie z monitoringu nie
    moze stanowic tajemnicy bankowej, taka jest linia orzecznicza sadow)
    tylko "widzimisie" danego banku. Tajemnica bankowa nie stoi ponad
    prawem bo jest w prawie okreslona - i w Polsce tajemnica bankowa nie
    jest specjalnie restrykcyjna (gdzie jej tam do takiej np. tajemnicy
    zawodowej radcy prawnego czy adwokata). Poczytaj moze czym jest
    tajemnica bankowa w Polsce jakie sa od niej wyjatki etc. chyba, ze
    chcemy gadac o tym co Ci ktos nagadal przy flaszce - wowczas
    tradycyjnie EOT ;)

  • 25. Data: 2010-05-02 09:02:23
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    pmlb <b...@d...pl> dared to write:

> [...]
    > danych - rozumiesz?
    > Inaczej 99% ludzi by poszlo do banku z takim prblemem:) ze to nie oni i

    Idąc tokiem Twojego rozumowania, również żaden przypadek skimmingu nie powinien być
    uznawany przez bank, bo przecież klient "zlecił sam polecenie wykonania transakcji -
    tak ci powie bank i do widzenia".

    Było wałkowane wielokrotnie na grupie: jeżeli składa się zawiadomienie o podejrzeniu
    dokonania przestępstwa, to *bank* jest zobowiązany niezbicie udowodnić, że do
    przestępstwa doszło z niewątpliwej winy klienta. A jak wiadomo, udowodnić to jest
    dość trudno...

    Reasumując - zauważ, że Twoja wypowiedź *w niczym* nie pomaga wątkotwórcy. Tymczasem
    ścieżka prawna istnieje - i należy mu ją wskazać. A demonizowanie banków - choć
    przyjemne - zostawić na inną okazję.

    pzdr.
    k.

  • 26. Data: 2010-05-02 09:03:45
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    pmlb <b...@d...pl> dared to write:

    > Hehehehe no tak, jasne... Bank juz sra w portki....
    > A nastepnym bede ja ktory powie, ze wszystkie transakcje od pol roku to
    > nie bylem ja.

    Oczywiście. Próbuj. Tylko pamiętaj, że za próbę wyłudzenia jest odsiadka.

    k.

  • 27. Data: 2010-05-02 09:15:39
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > Tymczasem ścieżka prawna istnieje - i należy mu ją wskazać. A
    > demonizowanie banków - choć przyjemne - zostawić na inną okazję.

    Wiec wskaz mi prosze choc jeden przypadek, kiedy bank zwrocil klientowi to
    co sam sobie wyplacil mowiac, ze to nie on!
    Jeden taki przypadek wskaz, a ja ci mowie, ze nastepnym bede ja!

  • 28. Data: 2010-05-02 09:16:22
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "kashmiri" <n...@n...com> wrote in message
    > pmlb <b...@d...pl> dared to write:

    > Oczywiście. Próbuj. Tylko pamiętaj, że za próbę wyłudzenia jest odsiadka.

    Ale to nie ja wyplacilem!!! Dlaczego wiec gorzisz odsiadka, nawet nie
    wykopnalem zadnego telefonu w ciagu 6 miesiecy.

  • 29. Data: 2010-05-02 09:20:30
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 2 May 2010 10:15:39 +0100, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:

    >Wiec wskaz mi prosze choc jeden przypadek, kiedy bank zwrocil klientowi to
    >co sam sobie wyplacil mowiac, ze to nie on!
    >Jeden taki przypadek wskaz, a ja ci mowie, ze nastepnym bede ja!

    w tym momencie przypomniala mi sie sparwa lukasa - nie pamietam
    szczeholow ale jak jesczez byly te karty magnetyczne do
    identyfikacji, syn wzial karte ojca i wybral kase. ojciec zlozyl
    reklamacje, byla bodajze sprawa i bank musial oddac kase - i pozniej
    juz dali sobei spokoj z kartami magnetycznymi do identyfikacji i
    wrocili do dowodow, bo w sadzie wyszlo na to, ze bank takie kary do
    identyfikacji to sobei moze... wsadzic... do szuflady prezesa...
    a poniewaz bank nie uzywal zadnego z urzedowych dokumentow do
    identyfikacji osoby (dowod, paszport itp)
    to i musial kase oddawac.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 30. Data: 2010-05-02 10:25:58
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Maj, 11:15, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:

    > Wiec wskaz mi prosze choc jeden przypadek, kiedy bank zwrocil klientowi to
    > co sam sobie wyplacil mowiac, ze to nie on!
    > Jeden taki przypadek wskaz, a ja ci mowie, ze nastepnym bede ja!

    http://gorzow.gazeta.pl/gorzow/1,36844,5770379,Bank_
    oddaje_pieniadze_i_bardzo_przeprasza.html