  • 31. Data: 2010-05-02 11:24:35
    Temat: Re: Nie_polecam._Ktoś kogoś nabija w butelkę...
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > http://gorzow.gazeta.pl/gorzow/1,36844,5770379,Bank_
    oddaje_pieniadze_i_bardzo_przeprasza.html

    To nie ten przyklad.
    W tym przypadku, dokonano trnsakcji przez internet a nie telefonicznie.
    Jesli, jak pisze w artykule dokonano zmian na koncie z IP wewnetrznego
    banku, to sprawa jest dosc prosta.
    A jak napisalem, masz wglad jak dokonano zmian na koncie (przynajmniej ja
    widze z jakiego IP bylo ostatnie logowanie) natomiast w przypadku telefonu -
    nie masz nic!
    Bo rownie dobrze ja podstawie osobe ktra zrobi to z moim konrtem i pojde do
    banku po pieniadze!

  • 32. Data: 2010-05-02 13:05:52
    Temat: Re: Nie_polecam._Polbank_-_znikająca_kasa.
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-02 10:01, pmlb pisze:

    > Jest bardzo restrykcyjna i malo tego niejednokrotnie stoi ponad prawem
    > Polskim!
    > Jedyne co bank mu udostepni to fakt wykonania takiej operacji - koniec!
    > Ani nagrania, ani zadnego innego detalu mu nie pokaze. Jedynie sam fakt, ze
    > cos takiego mialo miejsce.

    Przecież może wejść na Polbank24 w swoje konto i zobaczyć sobie oraz
    nawet wydrukować ten przelew. Będzie wiedział na czyje konto poszły
    pieniądze.

    --
    animka

  • 33. Data: 2010-05-02 13:08:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-02 11:16, pmlb pisze:

    > Ale to nie ja wyplacilem!!! Dlaczego wiec gorzisz odsiadka, nawet nie
    > wykopnalem zadnego telefonu w ciagu 6 miesiecy.

    Przecież certyfikat Polbanku jest na tylko jeden komputer i nie da się
    wykonać przelewu z innego komputera, z innego IP.

    --
    animka

  • 34. Data: 2010-05-02 13:21:46
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-05-02 11:16, pmlb pisze:

    Przecież certyfikat Polbanku jest na tylko jeden komputer i nie da się
    wykonać przelewu z innego komputera, z innego IP.
    ----------------------------
    Ale pisze o zleceniu telefonicznym
    (między innymi dlatego nigdy takiej funkcji
    nigdzie nie aktywowałem).

    W Polbanku są od niedawna również jednorazowe hasła SMS.

    Pzdr

    JKK

  • 35. Data: 2010-05-02 13:43:08
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-02 15:21, J_K_K pisze:
> [...]
    > ----------------------------
    > Ale pisze o zleceniu telefonicznym
    > (między innymi dlatego nigdy takiej funkcji

    No to teraz trzeba do prokuratora, sądu się udać, niestety.

    --
    animka

  • 36. Data: 2010-05-02 16:53:14
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Animka"

    > Przecież certyfikat Polbanku jest na tylko jeden komputer i nie da się
    > wykonać przelewu z innego komputera, z innego IP.

    czy ktoś ma r-k w Polbanku a miał w Frotisie?
    dręczy mnie pytanie co to za dziwne certyfikaty tam są
    Te Fortisowe dało się wyeksportować z kluczem prywatnym i wczytać na
    innym komputerze a z tymi polbankowymi tak się nie da?
    *** blad ***

  • 37. Data: 2010-05-02 17:01:19
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> wrote in message

    > Przecież może wejść na Polbank24 w swoje konto i zobaczyć sobie oraz
    > nawet wydrukować ten przelew. Będzie wiedział na czyje konto poszły
    > pieniądze.

    Zgadza sie, tylko co to da?
    Jak ja zrobie przelew na osobe X i pojude do banku, ze to nie ja zrobilem?
    Malo tego. Mozna kupic bilet na samolot kradziona karta i znajac nazwisko
    delikwenta, adres i naturalnie termin odlotu, tez prokuratura nic nie zrobi
    bo niby dlaczego? Malo takich przypadkow?

  • 38. Data: 2010-05-02 17:33:53
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-02 19:01, pmlb pisze:

    > Zgadza sie, tylko co to da?
    > Jak ja zrobie przelew na osobe X i pojude do banku, ze to nie ja zrobilem?

    Pójdziesz do Banku i poprosisz o podanie IP, z którego komputera był
    zlecony przelew.

    --
    animka

  • 39. Data: 2010-05-02 19:02:10
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Pójdziesz do Banku i poprosisz o podanie IP, z którego komputera był
    > zlecony przelew.

    A jak byl zlecony telefonicznie?
    A nawet jesli nie, to zanim bank udzieli takiej informacji to mina tygodnie,
    poza tym to nadal nic nie zmienia (chyba, ze IP to wewnetrzna siec banku) bo
    Ty mogles udastepnic komus dane.

  • 40. Data: 2010-05-02 20:08:59
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> dared to write:

    > No to teraz trzeba do prokuratora, sądu się udać, niestety.

    Do prokuratora czy do sądu? Wiesz konkretnie czy tylko tak strzelasz?