  • 1. Data: 2013-05-25 15:46:20
    Temat: "Nie ma. No i co nam zrobicie ?"
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Ściśle tajne TVN
    http://monsieurb.nowyekran.net/post/92963,scisle-taj
    ne-tvn

    "[...] No i mamy koniec żartów w TVN. Była gwiazda indeksu giełdowego WIG20
    ogłosiła spokojnie, że nie podzieli się z inwestorami giełdowymi informacją
    o swoich wynikach finansowych za drugi kwartał 2013 roku. I tyle. "

    Teraz potencjalnemu inwestorowi chcącemu dowiedzieć się coś o finansach
    spółki giełdowej TVN pozostaje tylko wróżka oraz szklana kula ....
    Pierdolona czerwona unijna hołota, najpierw kasowanie depozytów na Cyprze a
    teraz zatajenie wyników finansowych. Wały w żywe oczy ......
    Totus debilu głosuj dalej na tą czerwoną pro-unijną postkomunistyczną bandę
    oszustów .....

    Endriu

  • 2. Data: 2013-05-25 17:38:35
    Temat: Re: "Nie ma. No i co nam zrobicie ?"
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Totus debilu głosuj dalej na tą czerwoną pro-unijną postkomunistyczną
    > bandę oszustów .....

    Prawda. Przyznaję. Źle zrobiłem głosując na PO. Źle zrobiłem głosując na
    kogokolwiek. Już więcej tego błędu nie popełnię. Debil to bardzo adekwatne
    określenie.

  • 3. Data: 2013-05-25 17:42:40
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > a teraz zatajenie wyników finansowych. Wały w żywe oczy ......
    > Totus debilu głosuj dalej na tą czerwoną pro-unijną postkomunistyczną

    Jeżeli Ci to przeszkadza to sprzedaj akcje TVN. Nie masz? To nie kupuj.
    Mnie jest wszystko jedno co robią bo nie mam ochoty tego kupować. Choć takie
    postępowanie pokazuje, że trzeba coś ukryć, coś czym nie ma się co chwalić.
    Tak czy inaczej ta wiadomość znaczy uciekaj.

  • 4. Data: 2013-05-26 09:08:24
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Prawda. Przyznaję. Źle zrobiłem głosując na PO. Źle zrobiłem głosując na
    > kogokolwiek. Już więcej tego błędu nie popełnię. Debil to bardzo adekwatne
    > określenie.

    Totus przyzaj się czy to nie przez ciebie w sejmie muszę oglądać mordę
    pozbawionego przyrodzenia Krzysia Bęgowskiego ?.

    Endriu

  • 5. Data: 2013-05-26 09:18:11
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > chwalić.
    > Tak czy inaczej ta wiadomość znaczy uciekaj.

    Dzisiaj zajebali depozyty powyżej 100k Euro ale jutro już nie będą mieli
    skrupułów i zajebią tobie.
    Nie znasz dnia ani godziny ....

    Endriu

  • 6. Data: 2013-05-26 10:16:22
    Temat: Re: "Nie ma. No i co nam zrobicie ?" [TVN skrywa]
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "Endriu" <p...@i...pl> pisze:
> [...]
    > Cyprze a teraz zatajenie wyników finansowych. Wały w żywe oczy ......
    > Totus debilu głosuj dalej na tą czerwoną pro-unijną postkomunistyczną

    A nie możesz napisać jakie przepisy złamali (czy tylko "dobre obyczaje")
    oraz kto ma _obowiązek_ ruszyć własną ciężką dupę żeby ich naprostować"?

    --
    A. Filip
    Wierny poddany nie boi się śmierci; jeśli boi się śmierci - nie jest

  • 7. Data: 2013-05-26 10:58:43
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > A nie możesz napisać jakie przepisy złamali (czy tylko "dobre obyczaje")
    > oraz kto ma _obowiązek_ ruszyć własną ciężką dupę żeby ich naprostować"?

    Na temat TVN-u się nie wypowiadam bo to dla mnie najgorszego typu ścierwo wraz z całą
    tą palikociarnią oraz euroentuzjamem.
    Nie wiem kto w tym kraju zrobi porządek - może kibice ?.

    Legia Warszawa 2-2 Zagłębie Lubin
    http://www.youtube.com/watch?v=S1eoVgVM3As

    Walter ty c**u,kup sobie klub w Izraelu(sektorówka na Krytej
    http://www.youtube.com/watch?v=Lve8CNjJQcQ

    ... bo na demokratyczne przemiany to raczej nie liczę...

    WYBORY W POLSCE A ROSYJSKIE SERWER
    http://niepoprawni.pl/blog/3415/wybory-w-polsce-rosy
    jskie-serwery

    Endriu

  • 8. Data: 2013-05-26 11:56:23
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Dzisiaj zajebali depozyty powyżej 100k Euro ale jutro już nie będą mieli
    > skrupułów i zajebią tobie.
    > Nie znasz dnia ani godziny ....

    Nie mam nic w "bankach"

  • 9. Data: 2013-05-26 11:59:51
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    A. Filip wrote:

    ne-tvn

    > A nie możesz napisać jakie przepisy złamali (czy tylko "dobre obyczaje")
    > oraz kto ma _obowiązek_ ruszyć własną ciężką dupę żeby ich naprostować"?

    Obowiązek jest co pół roku. Kwartalnie jeżeli spółka chce. Endriu jak zwykle
    chce by ktoś robił to co on chce. Dziwi się, że dlatego robi to co inni
    chcą. Nie rozumie zależności. Chcesz mieć wolność -> daj innym wolność.
    Ograniczasz innych -> twoja wolność zostanie ograniczona.

  • 10. Data: 2013-05-26 18:56:32
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > chcą. Nie rozumie zależności. Chcesz mieć wolność -> daj innym wolność.
    > Ograniczasz innych -> twoja wolność zostanie ograniczona.

    Jak rozumiem zarzut Endriu jest z klasy *w jakim stylu* TVN zrezygnowało
    publikowania raportów kwartalnych połączono z domniemywaniem dlaczego im
    się "znienacka" odechciało i *kiedy* przełoży się to na notowania spółki :-)

    --
    A. Filip
    Osłu miód nie smakuje.