  • 21. Data: 2003-10-05 19:30:36
    Temat: Re: Najgorszy bank
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/5/2003 6:39 PM, Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    > Widać mają od niedawna i nie wiedzą co to dobra obsługa i normlane stawki oraz

    Dobra obsluga zalezy raczej od konkretnej placowki, a nie od nazwy
    banku...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 22. Data: 2003-10-05 20:06:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Dobra obsluga zalezy raczej od konkretnej placowki, a nie od nazwy
    > banku...

    Czy aby na 100%? Jesli obsluge np. kredytow czy bardziej zaawansowanych
    produktow masz w centrali czy gdzies, to przeciez radykalnie wplywa to na
    obsluge w placowce - vide MultiBank...

  • 23. Data: 2003-10-05 20:14:01
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/5/2003 10:06 PM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Czy aby na 100%?

    Hm, chodzilo mi o to, ze nawet "najlepszy" bank moze miec taka
    placowke, gdzie kazdy z 10 doradcow np. poda Ci zupelnie inne info, a
    ze Bank tworza ludzie, to od nich (w wiekszosci:>) zalezy to, jak
    jestes obslugiwany...

  • 24. Data: 2003-10-05 20:33:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
> [...]
    > placowke, gdzie kazdy z 10 doradcow np. poda Ci zupelnie inne info, a
    > ze Bank tworza ludzie, to od nich (w wiekszosci:>) zalezy to, jak

    aaano :) Dlatego nie dziwi u nas taka popularnosc wirtualnych bankow czy
    oolnie samoobslugowych kanalow dystrybucji uslug bankowych. :)

  • 25. Data: 2003-10-06 11:02:15
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 05 Oct 2003 11:51:33 +0200, Tom napisał(a):

    > Eee tam Pekao. Prawdziwa katastrofa, to BPH-PBK. Rzna ludzi wszedzie i
    > na czym sie tylko da. Czasami nawet im samym trudno sie zorientowac za
    > co ta prowizja.

    Przy standardowym używaniu - kredytówka, przelewy w internecie, wypłaty z
    bankomatów - nie mam żadnych zastrzeżeń... W każdym razie dużo mniejsze niż
    przy Fortisie (dupny windows-only system internetowy). Jak na razie tylko
    jedna niemiła wpadka - czyli 'po cichu' wprowadzone masakryczne prowizje od
    wypłat za granicą, czyniące z BPHowskiej VE kartę bezużyteczną poza
    granicami kraju.

    Aha - żeby nie było wątpliwości: do oddziałów BPH PBK po prostu nie chodzę
    :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 26. Data: 2003-10-06 11:17:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 5 Oct 2003 17:50:09 +0200, MAX napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w

    > Wiesz, nie każdego stać na złoty sezam (zresztą wtedy ta opłata jest objęta
    > prowizją za prowadzenie rachunku). A co do bankomatu: w BZ WBK jest limit
    > (2000zł/doba - wchodzą w to też przelewy). Więc jeżeli chce wypłacić coś
    > więce ,to już muszę płacić prowizję. Nie chodzi tu o te 3 zł. Tylko o

    W BPH limit wynosi 5000zł, a wypłaty w kasie ponad limit są bez prowizji.
    Tak samo jest gdy bankomat jest nieczynny...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 27. Data: 2003-10-06 12:03:30
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > W BPH limit wynosi 5000zł, a wypłaty w kasie ponad limit są bez prowizji.
    > Tak samo jest gdy bankomat jest nieczynny...
    >
    > Pozdrawiam,
    > Jacek Osiecki

    Podobnie jest w KB tylko limit mniejszy - 2000zł. Ja w pełni to popieram
    ponieważ w każdym Oddziale jest bankomat i bez trudu mozna tam podjąc gotówkę
    szybko i za darmo. Powiem więcej jest to krok we właściwym kierunku. Powoduje
    on, np., zmniejszanie się kolejek. Oczywiście w przypadku gdy bankomat się
    zepsuje (siła wyższa) wyplaty są bez prowizji. Niech wreszcie klienci nauczą
    się korzystania z bankomatów.

    Pójdę jeszcze dalej, opłaty za przelewy składane w oddziałach banków powinny
    wzrosnąc a przez Internet być zerowe (tam gdzie nie są). Ostatecznie mamy 21
    wiek. Inna sprawa, że aktualnie opłaty za korzystanie z Internetu są w Polsce
    zdecydowanie za wysokie.

    Tensor1

  • 28. Data: 2003-10-08 09:07:23
    Od: "" <w...@o...pl>

    > Czy aby na 100%? Jesli obsluge np. kredytow czy bardziej zaawansowanych
    > produktow masz w centrali czy gdzies, to przeciez radykalnie wplywa to na
    > obsluge w placowce - vide MultiBank...

    Chcialem wziac rok temu kredyt na mieszkanie w MultiBank, ale mi nie dali bo
    chcialem tylko 70000, a daja minimum 80000 i co z tego, ze obsluga porzadna jak
    produkt do niczego...

  • 29. Data: 2003-10-08 17:59:48
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik napisal/a:
    > Chcialem wziac rok temu kredyt na mieszkanie w MultiBank, ale mi nie
    > dali bo chcialem tylko 70000, a daja minimum 80000

    a nie mogłeś wziąć 80k i spłacić 10k wcześniej, z pierwszą ratą? :))

    Zbig

  • 30. Data: 2003-10-14 11:35:34
    Od: "Robert Steward" <o...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Opos" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Najgorszy z najgorszych ... ktory to taki?

    PKO B.P. S.A.

    R.S.