  • Data: 2020-03-24 18:07:25
    Temat: Re: Nadchodzi podwy?ka cen i inflacja. Chyba.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e7a0c5b$0$541$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 24.03.2020 o 12:44, J.F. pisze:

    >No właśnie, jakbym był właścicielem takiego miejsca, to bym nie
    >wiedział, jak się zachować.

    ale moze inni wiedzieli, ze tu sie nie siada :-)

    > To jakieś bezsensowne, zwłaszcza, że
    >kościoły pustkami teraz świecą. Pamiętam czasy, że jak się z 5 minut
    >wcześniej nie przyszło, to był problem z wejściem do kościoła. Teraz
    >ne
    >pamiętam, bym miał problem ze znalezieniem miejsca siedzącego.

    To jakis maly kosciolek na wsi. Swoja droga - z jedna mszą dziennie ?

    >OK, ale to świadczy również o tym, że nie zarabiali jednego grosza na
    >litrze, skoro przed chwilą tankowałem Pb98 po 4,55 zł/l na ORLEN-ie.
    >Przecież nie sprzedają poniżej kosztów. Czyli w moim wypadku wygląda
    >na
    >toi, że musieli mieć marżę na poziomie 80 gr/l.

    trudno powiedziec.
    I trudno ocenic, bo jest rafineria, hurtownia, stacje.
    i koszty transportu.

    Ale dawniej mowilo sie, ze przy platnosci kartą jest 2-3% prowizji,
    czyli 10-15gr przy tych 5zl. i jakos ich to nie bilo po kieszeni.
    Ba - tania stacja potrafila miec z 5% nizsza cene.
    I tez przyjmowala karty.

    >Z całą pewnością. Dlatego się zastanawiam.

    Ja o tym ze Saudowie ponoc chca dopiec Rosji, a cierpia amerykanskie
    kopalnie piaskow ... a moze Trump doplaca, zeby SA dopiekla Rosji ...

    J.