  • Data: 2020-03-24 18:19:44
    Temat: Re: Nadchodzi podwyżka cen i inflacja. Chyba.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 17:43:49 +0100, J.F. napisał(a):

    > To jest jedna sprawa, a druga:
    > -rzekomo nie spelniamy warunkow. To chyba o chodzi o stabilnosc kursu,
    > -potem wyskoczyla Grecja i nie wiadomo bylo czy euro przetrwa,
    > -teraz pewnie nadal nie spelniamy warunkow ... i PiS nie chce spelniac

    Owszem, nie spełniamy i nie spełnialismy. Ale spełnienie było i jest o
    rzut beretem. Po prostu kunktatorstwo polityczne. Nikt nie chce się
    narazić tym głupszym wyborcom, bo u nas jakby krzywa Gaussa nie
    obowiązywała, głupich jest więcej niż rozumnych :) A co do inflacji to
    owszem, w euro też jest ale jakoś koło 1,5% wobec prawie 5% dla PLN za
    luty. Ja tam większość kasy mam w euro.
    --
    Jacek
    I hate haters.