  • Data: 2019-09-20 14:06:53
    Temat: Re: Nadchodzi nowe
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Sep 2019 12:22:28 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Nie rozumiesz żartu nawiązującego do wypowiedzi chyba Gomółki.

    W grudniu 1970 byłem za mały, żeby ogarniać rzeczywistość
    społeczno-polityczną, ale internety powiadają, że dowcipami o lokomotywach
    to tylko suweren dworował sobie z tow. Wiesława.
    W rzeczywistości taniały, między innymi, firanki torlenowe, płyty
    gramofonowe, pralki tudzież papa asfaltowa. Furię wywołała zapewne podwyżka
    o 12.5% ceny motocykli WSK.
    http://www.polska1918-89.pl/photos/podwyzka-cen,1318
    .jpg

    --