  • 11. Data: 2009-11-25 09:39:26
    Temat: Re: Na rynkach zlota dzis niezla ruchawka
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
    news:XO6Pm.61410$KP1.2159@newsfe16.ams2...

    > Obijamy w tej chwili gruchy na poziomie $ 1180
    >
    > Rozumiem ,ze ktos tu prorokowal ostra korekte?

    a indianie maja chrapke na kolejne 200 ton.
    Ciekawe po ile bo ostatnimi 200 tonami ustali bottom-line...
    george

  • 12. Data: 2009-11-25 10:22:43
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:

    > "fatso" <f...@n...com> wrote in message

    > a indianie maja chrapke na kolejne 200 ton.
    > Ciekawe po ile bo ostatnimi 200 tonami ustali bottom-line...
    > george
    lepiej juz kup tanie zloto w ziemi, czyli moja kopalnie Galantas.

  • 13. Data: 2009-11-25 10:43:30
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > lepiej juz kup tanie zloto w ziemi, czyli moja kopalnie Galantas.

    lepiej nie :), korelacja tego szajsu ze zlotem jest wybitnie ujemna :).
    widac to co znalezli we wrzesniu to tombak...

    george

  • 14. Data: 2009-11-25 14:05:41
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:
    > epiej nie :), korelacja tego szajsu ze zlotem jest wybitnie ujemna :).
    > widac to co znalezli we wrzesniu to tombak...
    >
    > george

    george, wlasnie wystukalismy te $1180 za uncje. Do tego co bylo przedtem,
    czyli $360 za krugerranda, powrotu juz nie ma.
    Wlasnie przeczytalem dlugawy artykul. Jesli nalozyc zapasy zlota w Fort Knox
    na amerykanskie zadluzenie to cena zlota musi wzrosnac do oszlamiajacyh
    rozmiarow
    by pozwolic rzadowi USA zbalansowac swoje ksiegi buchalteryjne.

    Moja kopalenka zlota w Pln Irlandii produkuje tysiac krugow miesiecznie
    wg ostatnich
    danych. Ja nic wiecej nie chce od nich tylko tyle, zeby mi co miesiac
    przyslali w brazowej
    kopercie 31.1 Gm zoltego proszku, skoro jestem tu wlascicielem
    tyciacznej czesci tego
    geszeftu. Ja juz sam sobie ten proszek przetopie na monete. Nazwe ja 1
    FATSO i bede
    sprzedawal na tej grupie.

    fatso

  • 15. Data: 2009-11-25 14:30:31
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > czesci tego
    > geszeftu. Ja juz sam sobie ten proszek przetopie na monete. Nazwe ja 1

    tak, tez czytalem porównanie US monetary base z ich "oficjalnymi" zapasami
    zlota... ale jeszcze smiesniejsze jest ze ich monetary base zaczyna byc taka
    jak smieciowy collateral który kupil Fed od prywaciarzy w postaci MBS-ow.
    Wychodzi na to ze cala ta gora zielonych jest zabezpieczona wylacznie
    smieciowymi hipotekami....

    george

  • 16. Data: 2009-11-25 16:07:56
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:

> [...]
    > prywaciarzy w postaci MBS-ow.
    > Wychodzi na to ze cala ta gora zielonych jest zabezpieczona wylacznie

    czysta prawda.
    Anglicy na mojej grupie finansowej dyskutuja wlasnie gdzie schowac swoje
    zloto.
    Najbardziej to kochaja dziure w ziemi.
    Jeden sie skarzy ,ze jego tatus w latach 70-tych schowal pod szopa duzy
    zapas olowiu, pewnie w kulach albo szynach.
    Poziom wody gruntowej byl tam wysoki wiec gdy ten olow swoim ciezarem
    siegnal tej wody to wpadl niczym w kosmiczna
    czarna dziure. No wiec zloto jest ciezsze od olowiu ale jak bysmy juz
    mieli jego tone to chyba stac by nas bylo na bank
    prywatny z szeryfem na bramce i z wybetonowana podloga?
    Co do skarbow zlotych ktore w tym kraju odkrywa sie z duza regularnoscia
    to owi faceci mowia, ze to jest dowod na to,
    ze zloto trzeba dobrze schowac. I ze pewnie w 99 % wypadkow wlasciciel
    garnca zlota powracal do niego po roku czy trzech
    a tylko maly procent pozostawal na zawsze w takim "ziemskim banku". W
    kazdym razie zloto nie wpadlo w rece Wikingow, co cieszy.
    Przypominam sobie tekst z W-skiej Polityki gdzies w polowie lat 60-tych.
    Facet stal w bramie i sprzedawal zlota papierosnice.
    Capnela go ubecja. Okazalo sie, ze to robotnik co pracowal przy
    odgruzowywaniu Muranowa, kiedys zydowskiej dzielnicy W-wy.
    I przy okazji odnalazl zloty skarbczyk, ktory Zyd skrzetnie zamurowal
    nim sam poszedl na mydlo. Tym sposobem zloto nie wpadlo
    w lapki Hitlera, szkoda ze pozniej mogl sie nim cieszyc Gomulka a nie
    klasa robotnicza W-wy.

    fatso

  • 17. Data: 2009-11-25 16:17:33
    Od: fatso <f...@n...com>

    Galantas: GAL(LSE) GAL.GB (Plus market)
    dokupilem na LSE 20,077 sztuk tego towaru.
    mam wiec rowne 130 tys na zwyklym aktywnym koncie i 120 tys na moim
    koncie rentowem.
    Czyli cwierc miliona na 190.1 szt w obiegu. To chyba mozecie mnie
    nazwac jako: zloty Zyd fatso?
    Bo zlotousty to juz na pewno

  • 18. Data: 2009-11-25 16:42:59
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 25 Lis, 17:17, fatso <f...@n...com> wrote:

    > Bo zlotousty to juz na pewno

    No pewnie :)

    BUM nowy rekord.
    Gratuluje od miesięcy powtarzanego "sreberka, sreberka". Typ
    wyśmienity. Współczuje spółki, trochę wpieniająca, może w końcu
    wynagrodzi strzałem w kosmos :)

  • 19. Data: 2009-11-25 18:30:24
    Od: fatso <f...@n...com>

    macieks wrote:

> [...]
    > Gratuluje od miesięcy powtarzanego "sreberka, sreberka". Typ
    > wyśmienity. Współczuje spółki, trochę wpieniająca, może w końcu

    Dziekuje. Wlasnie sprawdzilem: zloto + $ 18 jak te slowa pisze.
    Tak to Amerykanie celebruja jutrzejszy Dzien Dziekczynienia.
    Jutro sie nazra indyka, popija burbonem i tym ich ohydnym pienistym piwem.
    W piatek sie pewnie obudza by zobaczyc ze ich dolar juz nie taki zielony
    jak kiedys.
    Najlepiej by bylo gdyby nastala swiatowa burza w swiecie finansow a po
    niej nowa
    waluta swiatowa: amero i wyzerowanie dlugow. Nie wiem co na to powiedza
    Chinczycy
    ale kto ma wiecej bomb atomowych, oni czy my?

  • 20. Data: 2009-11-25 21:02:57
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    > Dziekuje. Wlasnie sprawdzilem: zloto + $ 18 jak te slowa pisze.

    Wg mnie od przyszlego tygodnia początek zjazdu na złocie do 900-1000$ (w
    ciągu kilku miesięcy).

    V.