  • 21. Data: 2004-10-11 11:03:45
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem się
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    > Nie odpowiedziałeś na pytanie, co by się stało, gdyby ktoś ignorując
    > komitet
    > oraz groźbę wyklęcia udał sie po prostu do okienka.
    A skąd ja mam to wiedzieć , nie jestem jasnowidzem.Ale wątpie czy wogóle do
    tego okienka by doszedł.
    Jak w hiparmerketach są kolejki do kasy to też je ignorujesz i po prostu
    sobie pierwszy podchodzisz? Spróbój kiedyś się wepchać:)
    Imho To kwestia kultury.

    Pozdrowienia

    Markus

  • 22. Data: 2004-10-11 11:03:48
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    > Jak czytam o "komitetach kolejkowych", sprawdzaniu DO przez jakiś
    > samozwańczych aktywistów kolejkowych i tym podobnych bzdurach, to żałuję, że
    > nie skrzyknęłam paru kolegów (o odpowiednich parametrach ;-))) i nie udałam
    > się do PKO BP dzisiaj o 8.00 celem zakupu akcji :-)

    I najprawdopodobniej wylądowałabyś na najbliższej komendzie i posiedziała 48h z
    miłymi panami. Pamiętajcie wszyscy o tym, że to PKO BP jest tutaj sprzedawcą i
    to bank decyduje o tym komu będzie sprzedawał lokaty. Tak samo jak pani w
    sklepie mięsnym nie sprzeda ci towaru poza kolejką tak jest i w tym przypadku.
    Jeśli kolejka dogadała się z obsługą banku co do zasad sprzedaży, to niewiele
    byś tutaj zdziałała.
    yamma

  • 23. Data: 2004-10-11 11:04:26
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem si
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Czy w tym przypadku sie uda, czas pokarze...

    Sugerujesz, że czas będzie wpływał niekorzystnie na kurs akcji PKO BP i tym
    samym będzie KARAĆ inwestorów :-)))) ?

    BP NNMSP

  • 24. Data: 2004-10-11 11:05:34
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    > jest i w tym przypadku. Jeśli kolejka dogadała się z obsługą banku co do
    > zasad sprzedaży, to niewiele byś tutaj zdziałała.

    Ale masz przygotowana jakas podstawe prawna ?

    MAd Hat
    ter

  • 25. Data: 2004-10-11 11:05:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Tylko bez wyzwisk proszę ;-)))) Zwłaszcza, że jesteś żywym trupem ;-)))

    Kurde! Normalnie, no.

    Fajny Bartol

  • 26. Data: 2004-10-11 11:07:49
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał:

    > Teraz dopiero zauwazyles ?

    Nie, ale w takich chwilach to dociera do czlowieka az za bardzo.

    > Ja osobiscie czekam na te fale rozgoryczenia, jak PKO BP zadebiutuje na
    > gieldzie :)

    Hehehe, moga byc jaja. Leppiej na prezydenta, premiera i prezydentowa!!!!

    Bartol

  • 27. Data: 2004-10-11 11:10:55
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Markus" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie skoro juz mam obiecane te akcje to mam kilka pytań:
    >
    > Po co mi one?
    > Co z nimi teraz zrobić?
    > Może założyć konto w bossie i je tam przetranswerować ?

    Póki co dzisiaj założyłeś lokatę oprocentowaną w wys. 3% rocznie i upoważniłeś
    PKO BP do tego aby za te pieniądze wykupił pewien pakiet akcji. Ilość tych akcji
    będzie uzależniona od ceny jednostkowej, którą poznamy 3 listopada. Poczytaj
    prospekt emisyjny (dostępny na portalu PKO BP).
    yamma

  • 28. Data: 2004-10-11 11:11:02
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Sugerujesz, że czas będzie wpływał niekorzystnie na kurs akcji PKO BP i
    > tym
    > samym będzie KARAĆ inwestorów :-)))) ?

    OK, ok... przepraszam za ortografa...

    MAd Hat
    ter

  • 29. Data: 2004-10-11 11:12:36
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ckdpjo$8t8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale masz przygotowana jakas podstawe prawna ?

    A po kiego grzyba podstawa prawna??? Pani w sklepie mięsnym też potrzebuje
    odpowiedniej ustawy?
    yamma

  • 30. Data: 2004-10-11 11:12:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > OK, ok... przepraszam za ortografa...

    Za dwa ortografy jak już - POHYBEL ;-)))