  • 1. Data: 2009-01-06 21:41:52
    Temat: Strefa Gazy
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    W wyniku ataków rakietowych ze strefy gazy, ogólnie, zginęło bodaj 18 osób w
    Izraelu.
    W wyniku ataków na strefe ofiary licza się w tysiacach, a kobiety i dzieci
    (potencjalni terroryści???) to 20-30%
    Tak to wygląda.

    Info podał gość tok-fm.
    Nawet sobie nie zdawałem sprawy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-06 22:05:31
    Temat: Re: [NTG] Strefa Gazy
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "skippy" <s...@t...mercury> pisze:

> [...]
    > Izraelu.
    > W wyniku ataków na strefe ofiary licza się w tysiacach, a kobiety i dzieci

    A jak to wpłynie a WIG20?

    P.S.
    Twój post byłby jak najbardziej na temat na pl.soc.polityka lub
    pl.pregierz. *TU* jest spamem (NTG), tam nie.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Kto jest nieufny, niech ogradza swój dom.

  • 3. Data: 2009-01-06 22:13:29
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jak to wpłynie a WIG20?

    Prowzrostowo.

  • 4. Data: 2009-01-06 23:01:13
    Od: k...@p...onet.pl

    slusznie zaprotestowales na takie stwierdzenie:
    pytanie winno/moze brzmiec:

    1. jakie nasze spolki moga zarobic na tym kryzysie eksportujac opatrunki dla
    obu spierajacych sie stron,
    2. Ile lat musialyby spadac rakiety na miasta by spowodowac takie straty w
    ludziach jakie nastapia do konca stycznia...12 czy 25 lat... lat???? Tu ile
    moga zarobic nasze firmy hardverowe robiac odpowiednie oprogramowanie do
    prognozowania strat i oceny sytuacji???
    3. Czemu stala sie taka tragedia ze wlasny czolg stzela do wlasnych zolnierzy -
    "zmeczenie materialu" - druga strona nie robi takich bledow - pewnie dlatego
    ze nie ma ...czolgow...
    teraz juz jest zgodne z biznesem?
    Czy nasz Twardy zdalby egzamin na tym terenie? mozemy go eksportowac i moze tez
    inna bron i czy to dzialanie zmiejszajace bezrobocie w np Bumarze?....

    Boli mnie tez ta sytuacja i nie dziwie sie inicjatorowi tego watku-nie dziwie
    sie wcale....!
    kroovka

  • 5. Data: 2009-01-06 23:13:08
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    >
    > Boli mnie tez ta sytuacja i nie dziwie sie inicjatorowi tego watku-nie dziwie

    Mnie też boli. Nie mówię że nie należy o tym mówić *bardzo głośno*,
    mówię że od tych tematów są inne grupy które wskazałem. A tu
    przynajmniej wypada o tym dyskutować w kontekście wpływu na gospodarkę
    światową np. tworzenie ryzyk mogących wpłynąć na ceny surowców.

    P.S.
    soc.culture.polish została już *całkowicie* i wielowarstwowo "zasrana"
    tą tematyką, wolę tutaj "krzyknąć ostrzegawczo" wcześnie.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Kto nie karmi psa, karmi złodzieja.

  • 6. Data: 2009-01-07 00:48:20
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Mnie też boli. Nie mówię że nie należy o tym mówić *bardzo głośno*,

    jakoś nikogo nie boli taka np. Somalia gdzie cuda się dzieją od lat?

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 7. Data: 2009-01-07 06:18:37
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jakoś nikogo nie boli taka np. Somalia gdzie cuda się dzieją od lat?

    Koncerny mają poletko bez praw człowieka

  • 8. Data: 2009-01-07 07:31:47
    Temat: Re: Strefa Gazy
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <s...@t...mercury> napisał w wiadomości
> [...]
    >w Izraelu.
    > W wyniku ataków na strefe ofiary licza się w tysiacach, a kobiety i dzieci

    Włoże belkęw mrowisko...
    Na Polskę nie spadła żadna rakieta z Afganistanu a mamy tam swój niechlubny
    udział.

    --
    marfi

  • 9. Data: 2009-01-07 08:11:29
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "dekazzze" <d...@g...pl> pisze:

> [...]
    > wiadomości news:fv18sk3678@rose.brudna.chmurka.net...

    > jakoś nikogo nie boli taka np. Somalia gdzie cuda się dzieją od lat?

    No jak zaczęli porywać statki na wodach międzynarodowych i wpływać na
    światowy handel (/gospodarkę) to dopiero zaczęło boleć.

    Jak się cuda działy *tylko* w Somalii to "świat" miał to w D.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Starego wróbla na plewy nie złapiesz.

  • 10. Data: 2009-01-07 10:00:58
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <s...@t...mercury> napisał w wiadomości
    >>
    > Włoże belkęw mrowisko...
    > Na Polskę nie spadła żadna rakieta z Afganistanu a mamy tam swój
    > niechlubny udział.

    żadna radilokacja tylko nasłuch na maxa, w tym nas