  • 1. Data: 2008-10-18 17:02:17
    Temat: NTG Konto w mBanku
    Od: "Shivman" <s...@e...pl>

    > 0 zł za otwarcie i prowadzenie, bez wymaganych wpłat i obowiązku
    > utrzymywania minimalnej kwoty.
    > 0 zł za dostęp przez Internet, telefon, mSIM, oraz SMS.
    > 0 zł za wydanie i korzystanie z KARTY debetowej.
    To nie reklama :-)
    Gdzie jest haczyk w tym banku?
    NTG bo to konto na prywatne wydatki.

    Adamek

  • 2. Data: 2008-10-18 17:12:04
    Temat: Re: NTG Konto w mBanku
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Gdzie jest haczyk w tym banku?
    > NTG bo to konto na prywatne wydatki.

    0% na ekoncie, 0 placowek, bez rewelacji na ichnim KO, bez rewelacji w
    przypadku lokat, bez rewelacji w przypadku KK. Generalnie - przecietne
    konto, ale tanie, wiec moze warto.
    Na prywatne wydatki rozwazylbym sensowna KK.

  • 3. Data: 2008-10-18 17:13:56
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Shivman" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    > To nie reklama :-)
    > Gdzie jest haczyk w tym banku?
    > NTG bo to konto na prywatne wydatki.

    Haczyka nie ma. Jednak to raczej jeden z mniej poważnych banków - jeżeli
    myślisz o banku, który w przyszłości miałby być Twoim głównym bankiem, z
    kredytami itp., to mBank raczej powinien podlegać eliminacji. Natomiast jest
    to bank idealny jako skarbonka na drobne oraz jako oferta uzupełniająca dla
    ofert innych banków.

    Minusy tego rachunku o którym piszesz (eKonta) to zerowe oprocentowanie i
    brak oddziałów oraz gigantyczna powolność w załatwianiu czegokolwiek. W tym
    samym banku są też darmowe rachunki z niezerowym oprocentowaniem, są też
    lokaty terminowe.

    marekz

  • 4. Data: 2008-10-18 17:20:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > kredytami itp., to mBank raczej powinien podlegać eliminacji. Natomiast
    > jest to bank idealny jako skarbonka na drobne oraz jako oferta

    Dokladnie.
    Idealny na konto dodatkowe jesli konto wlasciwe ma np. platne przelewy
    lub mala licznbe bezplatnych bankomatow.
    Wg mnie dobrym ukladem jest lacznie z kontem <30 lub konto24pl w BZWBK.

    > Minusy tego rachunku o którym piszesz (eKonta) to zerowe oprocentowanie

    Mozn ado niego bezplatni eotwierac dosyc wysoko oprocentowane eMax+

    > i brak oddziałów oraz gigantyczna powolność w załatwianiu czegokolwiek.
    > W tym samym banku są też darmowe rachunki z niezerowym oprocentowaniem,
    > są też lokaty terminowe.

    O wlasnie - napisales, tyle, ze nie zaakcentowales ;)

  • 5. Data: 2008-10-18 17:38:36
    Od: Sanchez <s...@n...wp.pl>

    Shivman pisze:
    > To nie reklama :-)
    > Gdzie jest haczyk w tym banku?
    > NTG bo to konto na prywatne wydatki.

    Nie ma haczyka :) sam posiadam eKonto i do tej pory nie narzekałem, a
    posiadam je już ze 6 lat. Jeżeli chcesz je do prywatnych wydatków to na
    pewno będzie ok. Jedynym problemem mogą być bankomaty - w mniejszych
    miejscowościach może nie być bankomatu euronetu. Poza tym nie miałem
    zastrzeżeń. :) POLECAM! :)

  • 6. Data: 2008-10-18 18:52:46
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shivman" <s...@e...pl> napisał w wiadomości

    Witam.

    Duzym plusem jest mozliwosc bezplatnego inwestowania w fundusze
    inwestycyjne.
    Troche mniejszym mozliwosc inwestowania na gieldzie.

    Tomek

  • 7. Data: 2008-10-18 19:13:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > eliminacji. Natomiast jest to bank idealny jako skarbonka na drobne
    > oraz jako oferta uzupełniająca dla ofert innych banków.

    musze sie nie zgodzic.
    Po prostu musisz wziac pod uwage ze bank nie ma oddziałów i tyle. Ale z
    drugiej strony inne banki maja i jak ostatnio udałoem sie do jednego z
    oddziałów BGZ to dowiedziałem sie ze wlasnie w tym oddziale nie moge
    zalozyc rachunku. Wiec po co takie ddziały. Z drugiej strony decyzje
    kredytowe tez czesto nie sa podejmowane przez oddziały, a raczej przez
    jakies centra kredytowe.
    Powiem tylko ze kredyt hipoteczny w mbanku zalatwiono mi bardzo szybko,
    informacje o tym co sie dzieje z moja sprawa splywały do mnie na biezaco i
    wogole jak dotychczas jestem bardzo zadowolony.
    Oczywiscie warto miec konto w jeszcze jakims innym banku ale tylko na
    wszelki wypadek.

    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,
    że ktoś wbrew woli próbował będzie mnie leczyć

  • 8. Data: 2008-10-18 19:13:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@n...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > w mniejszych
    > miejscowościach może nie być bankomatu euronetu.

    darmowe sa równiez bankomaty BZWBK

    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
    1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"

  • 9. Data: 2008-10-18 19:22:30
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Szymon napisal:
    > ... Generalnie - przecietne konto, ale tanie, wiec moze warto.

    W moim przypadku całkowicie darmowe: przez ladnych pare lat uzytkowania
    nie dolozylem do interesu ani zlotowki - nawet korespondencje z nimi
    uskutecznialem korzystajac z mbankowych kopert :)
    Co prawda, nie mam kosmicznych wymagan, ale z perspektywy tych kilku lat -
    polecam.

  • 10. Data: 2008-10-18 19:23:29
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    jest jeden mały haczyk - 1 zł opłaty za obsługę Poleceń(nia) Zapłaty