  • Data: 2010-07-28 17:19:21
    Temat: Re: Multibank - zmiany do 1 wrzesnia
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 09:58:40 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

    > O :) To nie musze robic sztucznych obrotow... ;-)

    Mimo wszystko zapytaj w placówce :)
    Jest niezerowa szansa, że to była propozycja akurat tej kierowniczki.

    Ale IMO mają parcie na AQ i to jest zorganizowana akcja (na liście kont na
    ich stronie jest on teraz na pierwszym miejscu plus banner na głównej,
    placówki są oklejone reklamami AQ...). Trzeba ugłaskać klientów, bo
    faktycznie się zwiną masowo.

    Paradoksalnie AQ przy sztucznych przelewach byłby dla mnie tańszy niż
    obecne zwykłe konto (bez opłaty 2zł za kartę, bo nią rzadko wyrabiam
    wymagany obrót).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl