  • Data: 2010-07-30 08:37:51
    Temat: Re: Multibank - zmiany do 1 wrzesnia
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 23:37:06 +0200, Marcin Kozlowski napisał(a):

    > Wlasnie przyslali, ze od 1 wrzesnia 2010 zmieniaja TOiP. U mnie dotyczy
    > to konta e-Business Class - wzrasta oplata za przelew zdefiniowany przez
    > Interner i telefon z 1pln na 1,50 pln
    > - wzrasta oplata miesieczna z karty debetowe VB electron z 3 pln do 5
    > pln.

    Tak obiektywnie parząc z boku nie będąc ich klientem, to trzeba przyznać,
    że oni przez ostatni, powiedzmy rok, tyle zmian wprowadzili, że można się
    pogubić ze 3 razy - normalnie jak akcje na giełdzie góra, dół, góra, dół.
    Ci którzy wymagają stabilności i jak najmniej zawracania głowy przez bank
    powinni już chyba dawno opuścić ten okręt.

    --
    xbartx