  • 1. Data: 2006-04-13 10:55:21
    Temat: Multibank - tym razem chwale :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Oplata za korzystanie z KK w kolejnym roku zniesiona, limit podwyzszony
    (prawie o 50%). Wszystko praktycznie bez zadnych formalnosci, w dodatku
    zalatwione w troche ponad tydzien. Polecam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2006-04-13 11:10:09
    Temat: Re: Multibank - tym razem chwale :)
    Od: "Marek" <s...@w...edu.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:e1lamp$ejp$1@news.onet.pl...
    > Oplata za korzystanie z KK w kolejnym roku zniesiona, limit podwyzszony
    > (prawie o 50%). Wszystko praktycznie bez zadnych formalnosci, w dodatku
    > zalatwione w troche ponad tydzien. Polecam.

    a możesz rozwinąć wątek?

    Marek

  • 3. Data: 2006-04-13 11:21:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marek napisał(a):

    > a możesz rozwinąć wątek?

    Ale co tu rozwijac ? Konczyla mi sie KK (waznosc 04/06), przez telefon
    uzyskalem info, ze musze zaplacic 70zl, a jak nie to moge sobie
    wypowiedziec umowe, na podwyzszenie limitu nie mam szans i ogolnie mam
    spadac. Znajac niekomeptencje pracownikow na telefonie wybralem sie do
    oddzialu, gdzie to co jest niemozliwe przez telefon zalatwiam zawsze
    bezproblemowo. Zlozylem wniosek o nie pobieranie oplaty i dodatkowy o
    podwyzszenie limitu. No i wczoraj dostalem telefon, o pozytywnej
    weryfikacji i dzisiaj juz wszystko pieknie dziala.

    Stad tez nie polecam bankow bez oddzialow nikomu, bo po prostu tam sie
    nie da nic zalatwic (czego dowodzie watek z wczoraj o mBanku).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2006-04-13 11:42:41
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:e1lc7m$l1a$1@news.onet.pl...

    > Stad tez nie polecam bankow bez oddzialow nikomu, bo po prostu tam sie
    > nie da nic zalatwic (czego dowodzie watek z wczoraj o mBanku).

    i to taki powod do chwalenia banku w ktorym trzeba sie nauzerac hehe?

  • 5. Data: 2006-04-13 11:44:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    WaSyL napisał(a):

    > i to taki powod do chwalenia banku w ktorym trzeba sie nauzerac hehe?

    Problemy sa w kazdym banku. Sa jednak takie w ktorych da sie je
    rozwiazac i takie, gdzie nic sie nie da zrobic (mBank, kiedys napotkalem
    nierozwiazywalna przeszkode w Citi).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2006-04-13 14:19:09
    Temat: Re: Re: Multibank - tym razem chwale :)
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Mozesz powiedziec od kiedy masz ta karte, no i jakie obroty mniej
    wiecej na niej? Bo mi sie tez niedlugo konczy, a nie chce mi sie
    kolejny rok za nią płacić 70zł, wiec zastanawiam sie nad
    przeniesieniem jej do chocby mbanku...

  • 7. Data: 2006-04-13 19:50:31
    Od: " - Robert -" <r...@W...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > oddzialu, gdzie to co jest niemozliwe przez telefon zalatwiam zawsze
    > bezproblemowo. Zlozylem wniosek o nie pobieranie oplaty i dodatkowy o

    [CUT]

    Ja to samo zalatwilem przez telefon, nie wybierajac sie do banku. Sami
    oddzwonili z informacja, ze wniosek zostal rozpatrzony pozytywnie. Co wiecej,
    karta dodatkowa, tez jest bez oplat :-)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2006-04-14 08:07:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    sunwick napisał(a):
> [...]
    > wiecej na niej? Bo mi sie tez niedlugo konczy, a nie chce mi sie
    > kolejny rok za nią płacić 70zł, wiec zastanawiam sie nad

    Dostalem ja rok temu. Obroty niewielkie, z 20 tys/rok.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2006-04-15 06:28:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    - Robert - <r...@w...gazeta.pl> wrote:

    > Ja to samo zalatwilem przez telefon, nie wybierajac sie do banku. Sami

    U mnie tak samo - jedynie telefoniczny wniosek o niepobieranie opłaty,
    rozpatrzony pozytywnie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2006-04-15 09:37:00
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > U mnie tak samo - jedynie telefoniczny wniosek o niepobieranie opłaty,
    > rozpatrzony pozytywnie.

    Czy mozna jasniej? Znaczy na jakiej podstawie mozna zglosic w multibanku
    wniosek o niepobieranie oplat za karte kredytowa?

    Pozdrawiam,
    Sebastian.