  • 1. Data: 2003-05-22 20:45:58
    Temat: Multibank - prosba o opinie userow
    Od: e...@p...onet.pl

    Mam prosbe: jako ze zamierzam wyniesc sie z ING rozwazam aktualnie Multibank.
    Czy ktos z doswiadczdenia moglby strescic wady i zalety?
    Z tego co sie zorientowalem po ich stronie i po grupie mam odczucia
    abmiwalentne. Z jednej strony dobra technologia (choc irytuje mnie slabe
    zabezpeicznie kanalu telefonicznego i karta kodow rodem z mbanku), z drugiej -
    jak czesto pojawiaja sie posty - jest tam chyba niezby balagan i niekomptencja
    (a na to jestm uczulony, bo msci sie do kwadratu w wypadku jakichs
    rzeczywistych problemow). Wiec jak: warto czy nie warto?
    Podobne pytanie odnosnie ich KK - za pol ceny i przeliczana w EUR (ponoc od
    czerwca - nota bene na grupie sie pisze, a w Mulit nikt o tym nie wie) jest
    chyba warta grzechu?
    Dzieki za rady

  • 2. Data: 2003-05-23 07:25:30
    Temat: Re: Multibank - prosba o opinie userow
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    22 May 2003 22:45:58 +0200 e...@p...onet.pl wrote:

    > jak czesto pojawiaja sie posty - jest tam chyba niezby balagan i niekomptencja

    Nie wiecej niz gdzie indziej. Rzeklbym mniej. I jak sie pojawia
    problem to jest szybciej i lepiej rozwiazywany.

    > Wiec jak: warto czy nie warto?

    Warto. Ja testowalem PEKAO, WBK i KB, troche Citka. W Multi jest
    najlepiej, choc nie idealnie (najmniejszy balagan).
    Obsluga czasem taka sobie - bywa niezainteresowana, ale sa to
    jednostkowe przypadki.

    > Podobne pytanie odnosnie ich KK - za pol ceny i przeliczana w EUR (ponoc od
    > czerwca - nota bene na grupie sie pisze, a w Mulit nikt o tym nie wie) jest
    > chyba warta grzechu?

    Karta jak kazda. Dziala dobrze. Limity mozna ustawiac (tu
    ponadprzecietnie). Autosplata z konta. Dobra jest.

    Szymon

  • 3. Data: 2003-05-23 10:42:09
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    <e...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mam prosbe: jako ze zamierzam wyniesc sie z ING rozwazam aktualnie
    Multibank.
    > Czy ktos z doswiadczdenia moglby strescic wady i zalety?

    Sprawdz w archiwum, bylo tego sporo, szczegolnie pisali ci (ze mna
    wlacznie), ktorzy wyniesli sie z Pekao SA. Tam to dopiero jest balagan. BTW.
    wlasnie dostalem nowy numer do konta, ktore zamknalem 2 miesiace temu :-)))

> [...]
    drugiej -
    > jak czesto pojawiaja sie posty - jest tam chyba niezby balagan i

    Dosc rzadko. A jak sie pojawia, to Multi reaguje, bo Multi, w odroznieniu od
    wielu innych, czyta grupe i dostrzega zaangazowanie i kompetencje
    grupowiczow jako klientow ;-)
    Ostatnie posty potwierdzajace to znajdziesz a watku "Multi - niewinny
    żarcik"

    > (a na to jestm uczulony, bo msci sie do kwadratu w wypadku jakichs
    > rzeczywistych problemow). Wiec jak: warto czy nie warto?

    Warto, ja jestem zadowolony.

> [...]
    od
    > czerwca - nota bene na grupie sie pisze, a w Mulit nikt o tym nie wie)

    Jest.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 4. Data: 2003-05-23 11:10:32
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał:

    > Podobne pytanie odnosnie ich KK - za pol ceny i przeliczana w EUR (ponoc od
    > czerwca - nota bene na grupie sie pisze, a w Mulit nikt o tym nie wie)

    Nie każdy pracownik banku wie jakie będą zmiany:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2510

  • 5. Data: 2003-05-23 11:58:30
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    czesc;

    jako user podstawowy wielce: wplaty, wyplaty, przelewy moge sie tak
    wypowiedziec:

    1. milo;
    2. wygodnie;
    3. bezstresowo;
    4. tanio;

    a kanal tel. mozna miec caly czas zablokowany i traktowac to jako jego
    zabezpieczenie.
    Tak wiem w razie utraty kart jest wiecej zachodu, ale coz....

    --
    __________________________
    Pozdrawiam i dziekuje

  • 6. Data: 2003-05-23 14:54:22
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    23 May 2003 11:58:30 GMT mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>
    wrote:

    > Tak wiem w razie utraty kart jest wiecej zachodu, ale coz....

    Akurat w razie utraty karty to chyba mozesz nawet bez kanalu...

  • 7. Data: 2003-05-30 21:08:51
    Od: 7/12 <v...@n...hoga.pl>

    e...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > czerwca - nota bene na grupie sie pisze, a w Mulit nikt o tym nie wie) jest

    Multibank jest naprawde fajny w zakresie tego, co sie tam odbywa bez
    udialu ludzi. Z udzialem ludzi (tych z Multilinii) niektore sprawy sie
    troche komplikuja. I z tym da sie zyc, ale trzeba najpierw dowiedziec
    sie (np z serwisu www, o ile informacje tam sa aktualne) jak bank
    powinien sie zachowac, a potem pracownikowi Multilinii wytlumaczyc, ze
    nie ma racji. Zazwyczaj ma kogo zapytac poza antena i wtedy niemozliwe
    staje sie mozliwe. Trwa tylko troche dluzej i zasadniczo dziwnie
    wyglada, ze to klient ma mowic osobie, ktora go obsluguje jak pracuje
    ten bank.
    Poza Multilinia w poszczegolnych dzialach banku pracuja chyba osoby z
    wiekszym doswiadczeniem. Z kontaktow z biurem kredytow mam pozytywne
    wrazenia.
    Z placowkami nie mialem wiele kontaktu i uwazam to raczej za zalete
    banku. Niestety te kontakty ktore mialem nalezy raczej uznac za
    niesatysfakcjonujace.

    --

    7/12

  • 8. Data: 2003-05-30 22:51:15
    Od: e...@p...onet.pl

    > Multibank jest naprawde fajny w zakresie tego, co sie tam odbywa bez
    > udialu ludzi.

    czyli w sytuacjach standardowych, tak jak pisalem. wtedy w ogole na ogol lepiej
    sprawdzaja sie automaty, nie ludzie (i stad pewnie m.in. popularnosc wszystkich
    tych "wirtualnych"...)

    > troche komplikuja. I z tym da sie zyc, ale trzeba najpierw dowiedziec
    > sie (np z serwisu www, o ile informacje tam sa aktualne) jak bank
    > powinien sie zachowac, a potem pracownikowi Multilinii wytlumaczyc,

    po czym wystapic o zatrudnienie na stanowisku kierowniczym. a przynajmniej o
    wyplate przyslugujacego wynagrodznia ;-))

    rzeczywiscie, to czesto najlepsza metoda i nie tylko w multi. tylko czy tak
    zawsze bedzie i powinno byc???

    > banku. Niestety te kontakty ktore mialem nalezy raczej uznac za
    > niesatysfakcjonujace.

    o to mniej wiecej mi chodzilo, dzieki