  • 11. Data: 2010-06-23 13:07:52
    Temat: Re: Multibank - podwyzki ida
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 13:02:05 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Podpisuję się pod tym.
    >
    > To co, czego teraz warto spróbować? :) Żeby było 0-2zł/mies. za konto z
    > kartą, do tego plastik z cashbackiem. Alior czy z powrotem do BZWBK?

    W open sprawdź ich konto, względnie DBnet. Co do kk to polbank chyba
    tylko zostaje, to ich www nie jest takie tragiczne znowu a karta i oferta
    jest bardzo dobra.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2010-06-23 13:13:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 21:49:01 +0200, Marcin napisał(a):

    > Witam
    >
    > W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu
    > zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.

    Dziwi mnie trochę ta Multi-huśtakwa. Było stosunkowo drogo i trochę już
    odstawali od rynku, więc zmienili ofertę na bardziej atrakcyjną, by po
    dosłownie kilku miesiącach (czy może kilkunastu), zrobić ze swojej oferty
    znowu ogon peletonu. Gdzie tu jakaś logika?

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2010-06-23 13:23:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 12:33:39 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > (...)
    > (...)
    >
    > W ten sposób trudno będzie Ci dogodzić ;-)

    To ja dobrze wiem, dlatego marudzę ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-06-23 13:27:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 13:07:52 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > W open sprawdź ich konto, względnie DBnet. Co do kk to polbank chyba
    > tylko zostaje, to ich www nie jest takie tragiczne znowu a karta i oferta
    > jest bardzo dobra.

    DBnet niedawno otworzyłem jako konto wspólne, ale wyłącznie do zakupów.
    Sprawy bankowe klikam głównie wieczorami, a ten bank ma internet czynny
    tylko do 15.

    Open mówisz... Nie wiem czy chcę się przeprosić z Getinem ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2010-06-23 13:30:36
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "Borys Pogoreło" news:1nmv1spelbf70.4i93pzjn3c1p.dlg@40tude.net

    > Mam mieszane uczucia po tym jak inni bluzgają na ich system transakcyjny.
    > Poza tym wolałbym kartę i konto w jednym banku, a grecki bank obecnie
    > średnio mi się widzi do trzymania pieniędzy ;)

    No to może warto przyglądnąć się temu co proponuje OF?

  • 16. Data: 2010-06-23 13:31:43
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "xbartx" news:hvt19p$pau$3@inews.gazeta.pl

    > Gdzie tu jakaś logika?

    W działaniach detalicznych ramion BRE (multibank oraz mBank) logiki nie
    dostrzegam żadnej od bezmała kilku lat.

  • 17. Data: 2010-06-23 13:33:18
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "Borys Pogoreło" news:5gbmyrkszyx0$.19bqq3mgwgqvi$.dlg@40tude.net

    > To ja dobrze wiem, dlatego marudzę ;)

    nie bój nic - coś znajdziemy :)

  • 18. Data: 2010-06-23 13:35:18
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "Borys Pogoreło" news:1rthl6vy8t9vt$.sfhxqzsa4c0k.dlg@40tude.net

    > Open mówisz... Nie wiem czy chcę się przeprosić z Getinem ;-)

    jeżeli moja pani się przeprosiła, ja przymierzam się do przeprosin to i Ty
    możesz :) Nie jest źle, jedyna obawa to to jak to w getinie bywa, że zaraz
    jakiś mądrala a'la mBank wpadnie na genialny pomysł popsucia co by nie mówić
    dobrej TOiP. :)

  • 19. Data: 2010-06-23 13:42:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 15:35:18 +0200, Valdi napisał(a):

> [...]
    > jakiś mądrala a'la mBank wpadnie na genialny pomysł popsucia co by nie mówić

    A jak to było z tymi kontami, gdzie groziła karna opłata za rozwiązanie
    umowy przed czasem? Przyznam się, że nie śledziłem tematu - to była jakaś
    oferta promocyjna?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2010-06-23 14:07:10
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "Borys Pogoreło" news:jhzpyk0jdwvf.eyhd5826ieol.dlg@40tude.net

    > A jak to było z tymi kontami, gdzie groziła karna opłata za rozwiązanie
    > umowy przed czasem? Przyznam się, że nie śledziłem tematu - to była jakaś
    > oferta promocyjna?

    była to oferta, która nazywała się egetin, która stanowiła idealny przykład
    tego jak dopuszczenie nieodpowiednich osób do działu tworzącego ofertę
    produktów/usług przekłada się na zniechęcenie klientów do banku i... i
    rozwalenie dobrej oferty (czasami sobie żartowałem w bardziej ubankowionym
    towarzystwie, że getin uczy się standardów podejścia do klienta od mBanku -
    taka sama amatorka he he).
    Potem przyszła refleksja (w getinie) i coś poprawili.
    Następnie poszli po rozum do głowy i po przez OF stworzyli bardzo przyjemny
    rachunek bankowy, który dla kogoś kto nie potrzebuje np. SFI czy rachunku
    maklerskiego stanowi bardzo przyjemny produkt jeżeli chodzi o podstawowe
    usługi bankowe.