  • Data: 2005-01-27 12:21:38
    Temat: Re: Multibank mnie okradł
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Seba napisał(a):

    > to taki żart ? Każdy bank podaje saldo dostępne (czyli pomnijeszone o sume
    > blokad na koncie) i dostepne (czyli to,ktorym w danej chwili dysponujesz po
    > uwzględnieniu blokad). Odsetki są liczone od księgowego, zawsze.

    Powiem inaczej. Od księgowego ZAWSZE liczy np. inteligo. Jeśli wypłacisz
    z bankomatu kartą to aż do rozliczenia środki SĄ oprocentowane.

    Większośc banków bierze jednak pod uwagę datę operacji i koryguje
    odsetki (np. taki MultiBank w przypadku, gdy transakcja została
    zaksięgowana X dni później).

    Jeśli nie doszło do rozliczenia - faktycznie nie będzie nic do
    skorygowania. Mea culpa.