  • 1. Data: 2006-07-26 19:45:55
    Temat: Multibank ma swoich klientów w dupie
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    Witam!
    15 maja złożyłem w Multi reklamację dotyczącą wysokości prowizji. Po
    miesiącu zadzwoniłem na multilinię, pani dopisała do reklamacji że
    klient prosi o szybkie rozpatrzenie (a właśnie wtedy minęło 30 dni i
    sprawa powinna już być załatwiona). Po następnym miesiącu znowu zadzwoniłem,
    pani jedyne co mi mogła zaproponować to ponownie dopisać uwagę do
    reklamacji że klient prosi o szybkie rozpatrzenie itd.
    Jak ich zmusić żeby wreszcie ruszyli dupy i odpowiedzieli na reklamację?
    Najlepszym wyjściem byłoby oczywiście podziękowanie bankowi za usługi,
    ale konto, warunki, obsługa przez net są fajne i odpowiadają mi, problem
    pojawia się dopiero gdy w grę wchodzi tzw. czynnik ludzki ze strony
    Multibanku. W regulaminie konta jest mowa że bank ma 30 dni, ale nie ma
    słowa o tym co można zrobić bankowi jeśli przekracza ten termin.

    Jacek

    --
    "Są na świecie rzeczy, o których się fizjologom nie śniło"
    - F. Kiepski

  • 2. Data: 2006-07-26 20:07:34
    Temat: Re: Multibank ma swoich klientów w dupie
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Pełka napisał(a):

    > Jak ich zmusić żeby wreszcie ruszyli dupy i odpowiedzieli na reklamację?

    Polecam oddzial na ul. Domaniewskiej 41 w Wawie. Tam sie wszystko
    zalatwia od reki i oddzwaniaja jeszcze, zeby powiadomic jak sie sprawa
    zakonczyla. Multilinia czy obsluga przez internet to siedlisko debili...
    zastanawiam sie czy tym ludziom nie placa, czy tez rotacja jest tam
    wieksza niz w mcdonaldzie, bo takiej niekompetencji to chyba nigdzie nie
    spotkalem (to samo inne banki - totalny random, szansa trafienia kogos
    kto wie co robic to jakies 25%).

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2006-07-26 21:52:59
    Od: "Jacek Stawicki" <j...@g...pl>

    > czy obsluga przez internet to siedlisko debili...

    Możesz rozwinąć myśl?

  • 4. Data: 2006-07-27 05:05:47
    Od: "Mariusz" <...@...pl>

    Użytkownik "Jacek Pełka" <j...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jacek
    >
    > --
    > "Są na świecie rzeczy, o których się fizjologom nie śniło"

    potwierdzam
    dnia 03.07.2006 przyszedłem do Multi o/Olsztyn aby wpłacic 550 zł do
    wpłatomatu. Wpłatomat przyjął 450zł a 100zł, która była na samej górze
    zawinął i w 1/3 długości banknotu zatrzasnął. Zgłosiłem problem pracownikowi
    banku - Annie Ilczyszyn. Kobieta na początku biegała zakłopotana przez 5
    minut, po czym uzgodniła z którymś z managerów, że musi zejść do skarbca aby
    sprawdzić, czy rzeczywiście wpłąciłem te 450zł. W międzyczasie podszedł do
    mnie inny pracownik Multibanku i z wpłatomatu wyrwał banknot 100zł dając mi
    go i oznajmiając, iz są to moje pieniądze i mogę z nimi zrobić co chcę.
    Otworzyłem nieco buźkę na niego, więc za chwilkę przyniósł mi nowy banknot.
    Pani Anna Ilczyszyn spisała wraz ze mną reklamację i poinformaowała mnie o 7
    dniach oczekiwania na rozwiązanie reklamacji. Mówię Pani Annie Ilczyszyn, że
    na forach internetowych czytałem iż tego typu reklamacje rozwiązuje się w
    ciągu 31dni. Nie - powiedziała, myli się Pan, a w ciągu 7 dni pieniądze
    znajdą się na moim koncie - tak zapewniała. To samo potwierdził pracownik
    banku Pan Grzegorz (nazwiska nie pamiętam), który tegoż dnia był zastępował
    prawdopodobnie p. Dyrektora i był swoistym kierownikiem zamieszania. Dziś,
    10.07.2006 mija tydzień i to właśnie dziś powinnaa być rozwiązana
    reklamacja. Dzwonię na Multilinię, gdzie miła pani informuje mnie iż
    Multibank ma 31 dni na rozwiązanie takiego problemu. Nie będę opisywał
    zdenerwowania bo to nie ma sensu, ale brak wiedzy i paranoiczne zachowanie
    pracowników Multibanku skłania do refleksji nad dalszą współpracą z tą
    placówką.

  • 5. Data: 2006-07-27 07:10:09
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    szanowni czytelnicy pbb ponawiam to co napisalem wczesniej, jezeli
    ktorykolwiek bank Was olewa, nie reaguje na reklamacje etc.... nalezy
    zwrocic sie do arbitra bankowego, to instytucja, ktora pomaga klientom w
    sporach z bankami

    wypisywanie (czasem po raz kolejnym) na grupie jak to sie jest gigantycznie
    poszkodowanym i oszukanym przez bank nie zalatwi sprawy, nalezy dzialac
    skutecznie

    pozdrawiam
    RobertS