  • 1. Data: 2002-04-09 10:30:04
    Temat: Multibank i bezpieczenstwo
    Od: "Marek N." <m...@k...chip.pl>

    Witam,

    Mam konto w multi, na ROR mam kredyt odnawialny + karte VC. Do tego
    zalozylem rachunek oszczednosciowy. Srodki ponad 1000 zl przechodza wlasnie
    na ten rachunek. Ale kredyt zostaje. I teraz mam pytanie czy istnieje jakis
    sposob zabezpieczenia tego kredytu, bo wychodzi na to, ze noszac przy sobie
    karte, mam de facto przy sobe caly kredyt, a to troche ryzykowne w razie
    utraty karty... Do rachunku oszczednosciowego osobnej karty nie mozna
    zalatwic, nie ma sub kont jak w ineligo.. czy jest jakis sposob?

    Pozdrawiam,
    Marek Nowakowski

  • 2. Data: 2002-04-09 10:35:20
    Temat: Re: Multibank i bezpieczenstwo
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "Marek N." <m...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > utraty karty... Do rachunku oszczednosciowego osobnej karty nie mozna
    > zalatwic, nie ma sub kont jak w ineligo.. czy jest jakis sposob?

    a sub - jak w mbanku tez nie maja ?? pytam bo nie znam :-0

  • 3. Data: 2002-04-10 00:04:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w
    wiadomości news:a8ug4i$fvt$1@news.tpi.pl...

    > a sub - jak w mbanku tez nie maja ?? pytam bo
    nie znam :-0

    a to by było rzeczywiście dziwne ! dziwię się bo
    też nie znam :-0

    Sark

  • 4. Data: 2002-04-10 08:22:14
    Od: "rsx" <r...@p...onet.pl>

    Z tego co zauważyłem to nie ma subkont oprócz rachunku oszczednosiowego i
    pewnie jedyne zabezpieczenie w takiej sytuacji to dobre pilnowanie karty.
    Inna sprawa która mnie troche ostatnio zdziwiła, to sposób wypłat
    gotówkowych w banku. Wystarczyło że moja żona poszła, pokazała swój dowód i
    "bierz ile chcesz". Cos chyba nie tak, zadnych pytan jedynie podpis na
    kwitku. Czy ktos sie orientuje czy np w banku zainstalowane sa kamery i w
    razie czego mozna im udowodnic ze to nie ja wyplacilem pieniadze ?

    A tak na marginesie to slyszalem ( moze zle ) ze w Inteligo tez dali kredyt
    w koncie, w takim razie czy kredyt ten mozna rozlozyc na poszczegolne
    podkonta, czy doczepiaja go do glownego ?

    Pozdrawiam

    rsx
    r...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-04-11 11:56:48
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "rsx" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > kwitku. Czy ktos sie orientuje czy np w banku zainstalowane sa kamery i w
    > razie czego mozna im udowodnic ze to nie ja wyplacilem pieniadze ?

    A czy żona nie jest przypadkiem współwłaścicielem albo pełnomocnikiem do
    rachunku? Bo nie wiem co w tym dziwnego, że w banku współwłaściciel może
    wypłacić pieniądze na dowód.

    K. Kowalski