  • 1. Data: 2004-06-08 13:00:55
    Temat: MultiBank planuje rozbudowę oferty Centrum Oszczędzania
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    MultiBank planuje rozbudowę oferty Centrum Oszczędzania

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - za pośrednictwem ankiety
    zamieszczonej na stronach internetowych rozpoczął badania zainteresowań
    inwestycyjnych klientów.

    Ankieta bada dotychczasowe doświadczenia inwestycyjne respondentów oraz
    zainteresowanie nowymi instrumentami finansowymi, takimi jak Giełda Papierów
    Wartościowych, ubezpieczenie na życie z funduszem inwestycyjnym, lokata z
    zyskiem zależnym od parametrów rynkowych. Wyniki ankiety zostaną wykorzystane do
    rozbudowania oferty Centrum Oszczędzania o nowe bardziej zyskowne niż lokaty
    produkty finansowe.
    Obecnie Centrum Oszczędzania MultiBanku oprócz lokat, proponuje dostępną w
    jednym miejscu ofertę funduszy inwestycyjnych. Klienci mogą nabywać produkty 9
    Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych - Skarbiec TFI, GTFI, SEB TFI, TFI Banku
    Handlowego, TFI PZU, Warta TFI, CAIB TFI, DWS Polska TFI oraz TFI Allianz
    Polska. (jp/Parkiet)

    http://www.parkiet.com/news/artw.jsp?idn=5848&src=2

  • 2. Data: 2004-06-08 13:42:14
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
> [...]
    wykorzystane do
    > rozbudowania oferty Centrum Oszczędzania o nowe bardziej zyskowne niż

    W moim odczuciu zdecydowanie najintensywniej pytają o kwestię
    zainteresowania inwestowaniem na GPW. Czy oznacza to, że są prowadzone
    jakieś projekty zmierzające do udostępnienia takiej usługi? Nie ukrywam, że
    gdyby prowizje były niewielkie, a sposób korzystania nieupierdliwy, to
    byłaby to ciekawa propozycja.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-06-08 15:08:00
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > W moim odczuciu zdecydowanie najintensywniej pytają o kwestię
    > zainteresowania inwestowaniem na GPW. Czy oznacza to, że są prowadzone
    > jakieś projekty zmierzające do udostępnienia takiej usługi ?

    tak; AFAIK równocześnie w mB i Multi

    http://www.mbank.com.pl/mczat/2004-05-25.html
    MaciekSFI: postaramy się do końca roku, ale terminy nie są jeszcze
    zafixowane oficjalnie, więc prosze nie traktować tego jako obietnicy
    MaciekSFI: usługa będzie na pewno prosta, tania i zintegrowana z eKONTEM
    [...]
    MaciekSFI: prowizje będą na pewno niskie, liniowe
    [...]
    MaciekSFI: i na 99% brak jakiejkolwiek opłaty za prowadzenie rachunku\
    MaciekSFI: póki co do dyspozycji będzie rynek kasowy, kontrakty na razie
    zostawiamy na później :)

  • 4. Data: 2004-06-08 17:46:56
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Jun 2004 17:08:00 +0200,
    osoba podpisana: ~WD <j...@c...barg.sv>
    napisała:

    > tak; AFAIK równocześnie w mB i Multi
    GPW, jak GPW ale ostatnio zacząłem się przyglądać rachunkom
    inwestycyjnym na których miałyby "lezeć aktywa" i kicha.
    Jedyne bossa ma darmowe prowadzenie, ale nie można do nie używać mozilli
    :-(

    kj

    --
    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 5. Data: 2004-06-09 06:55:59
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał:
    > GPW, jak GPW ale ostatnio zacząłem się przyglądać rachunkom
    > inwestycyjnym na których miałyby "lezeć aktywa" i kicha.

    Możesz jaśniej ? ;-))

  • 6. Data: 2004-06-09 07:11:15
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Możesz jaśniej ? ;-))

    Pewnie chodzi mu o kupienie walorów i zapomnienie o nich :)

  • 7. Data: 2004-06-09 07:34:48
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ~WD wrote:

    > Możesz jaśniej ? ;-))

    Ot, pierwszy z brzegu przykład.
    Certyfikat powstającego Arka Nieruchomości. Jeśli dobrze rozumiem to
    trzba mieć rachunek inwestycyjny, aby takie certyfikaty na nim
    "zaksięgować". I ten rachunek miałby służyć do właśnie tego.
    Ale, jak wspomniałem, być może źle to rozumiem.

    KJ

  • 8. Data: 2004-06-09 09:07:20
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał:
> [...]
    > "zaksięgować". I ten rachunek miałby służyć do właśnie tego.
    > Ale, jak wspomniałem, być może źle to rozumiem.

    Toż mówie, że niedługo rachunek inwestycyjny będzie w m***bankach ;) Być może
    oferta będzie odpowiednia. Do tego czasu trzeba korzystać z innych produktów, a
    później można ew. przenieść papiery.

  • 9. Data: 2004-06-09 09:10:49
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ~WD wrote:

    > Toż mówie, że niedługo rachunek inwestycyjny będzie w m***bankach ;) Być może
    > oferta będzie odpowiednia. Do tego czasu trzeba korzystać z innych produktów, a
    > później można ew. przenieść papiery.

    O, fajnie. A korzystać sie nie da ;-( Nie współpracują z Mozillą.
    KJ