  • 1. Data: 2004-04-21 12:21:50
    Temat: MultiBank - gratulacje!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://banki.prnews.pl/index.php/display,4969
    MultiBank - osiągnął na rok przed czasem dodatni wynik finansowy w formule
    EBITDA
    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - osiągnął w minionym kwartale
    punkt przełamania i dodatni wynik finansowy w formule EBIDTA, czyli zysk
    brutto bez kosztów amortyzacji. Dodatni wynik został osiągnięty na rok
    wcześnie niż planowano w momencie startu projektu.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-21 12:59:52
    Temat: Re: MultiBank - gratulacje!
    Od: "MONTWA" <m...@h...com>

    prnews.pl/index.php/display,4969
    > MultiBank - osiągnął na rok przed czasem dodatni wynik finansowy w formule
    > EBITDA

    Kreatywna księgowość ......

    Monti

  • 3. Data: 2004-04-21 13:05:52
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MONTWA" <m...@h...com> napisał:

    > Kreatywna księgowość ......

    jesli juz to w mBanku.

  • 4. Data: 2004-04-21 13:07:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "MONTWA" <m...@h...com> napisał w wiadomości

    > Kreatywna księgowość ......

    A co masz przeciwko kreatywnej ksiegowosci?

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-04-21 13:07:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MONTWA <m...@h...com> wrote:
    > Kreatywna księgowość ......
    > Monti

    Pania A. Kos z zarzadu wywalil wlasnie, wiec moze trzeba bylo wyniki zrobic,
    zanim miotla Commerzbanku zacznie bardziej dzialac?

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-04-21 16:13:36
    Od: "MONTWA" <m...@h...com>

    Jestem akcjonariuszem, mówi ci to coś????????

    MO

  • 7. Data: 2004-04-21 16:32:47
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > EBIDTA, czyli zysk brutto bez kosztów amortyzacji. Dodatni wynik
    > został osiągnięty na rok wcześnie niż planowano w momencie startu

    Jam do tego rękę przyłożył. Chociaż zdecydowanie niechcący.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 8. Data: 2004-04-21 17:41:58
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    napisał w wiadomości news:c65p0i$r13$1@news.onet.pl...

> [...]
    > brutto bez kosztów amortyzacji. Dodatni wynik został osiągnięty na rok
    > wcześnie niż planowano w momencie startu projektu.

    No pewnie... Moja krwawica na wuwujocie... ;-)

    marekz

  • 9. Data: 2004-04-22 11:55:39
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Jestem akcjonariuszem, mówi ci to coś????????

    Tak, i pytam się dalej - co z tego?

    --
    JaKi