  • 1. Data: 2008-05-29 16:04:26
    Temat: [MultiBank]Taryfa Active - zwrot opłaty
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    Przy Taryfie Acitve jest napisane, że jest możliwość zwrotu opłaty za
    prowadzenie, jeżeli wpływy na rachunek będą wynosiły min. 1 500 zł miesięcznie.

    Czy za wpływy uznaje się tylko wyłącznie przelew od pracodawcy, czy również:

    a/ wpłaty w MultiWpłatomacie
    b/ przelewy własne z innego własnego rachunku w innym banku ?

  • 2. Data: 2008-05-29 16:54:51
    Temat: Re: [MultiBank]Taryfa Active - zwrot opłaty
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    miecznik pisze:
> [...]
    >
    > a/ wpłaty w MultiWpłatomacie
    > b/ przelewy własne z innego własnego rachunku w innym banku ?

    Raczej cokolwiek.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-05-29 17:30:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-29, Maverick <k...@N...pl> wrote:

    [...]

    > Raczej cokolwiek.

    Mi powiedzieli, że "cokolwiek" byle trzymane przez min. 3 dni na koncie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2008-05-29 18:49:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer napisał(a):
    > Mi powiedzieli, że "cokolwiek" byle trzymane przez min. 3 dni na koncie.

    Mysle, ze gdyby w jakis sposob system nie zwrocil oplaty z powodu tych 3
    dni to rozwiazalaby to pierwsza lepsza reklamacja.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-05-29 20:43:31
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wojciech Bancer napisał(a):

    > Mi powiedzieli, że "cokolwiek" byle trzymane przez min. 3 dni na koncie.

    A gdzie to jest opisane w regulaminie usługi? :)

    Ja widzę wyraźnie informację o "wpływie na rachunek" a nie o
    "przetrzymywaniu przez 3 dni kwoty minimum 1500 zł"

    W związku z powyższym mogę sobie wpłacić 1500 i po 3 minutach wszystko
    wypłacić

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098