  • 1. Data: 2007-05-08 21:27:08
    Temat: MultiBank <> ING Bank
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Witam!

    Mam do Was takie pytanie, dosc tradycyjne tutaj, czyli ktory bank polecacie?
    :)) Do wyboru mam MultiBank oraz ING Bank, oba maja dobra oferte, choc
    MultiBank ma wieksza siec bezprowizyjnych bankomatow. Chetnie przeczytam
    Wasze opinie, najlepiej jeszcze, jak beda obe od osob posiadajacych konta w
    obu tych bankach, gdyz bardziej interesuje mnie funkcjonalnosc i jakosc
    dzialania systemu, etc. Jeszcze raz zaznacze, ze VW Bank czy jakis inny nie
    wchodzi w gre, tylko te dwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 2. Data: 2007-05-08 21:36:22
    Temat: Re: MultiBank <> ING Bank
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > dzialania systemu, etc. Jeszcze raz zaznacze, ze VW Bank czy jakis inny nie

    mam w ww. bankach konta i zdecydowanie polecam Multi, w szczególnosci
    usługe maklerska i centrum oszczedzania, system transakcyjny rowniez o
    niebo lepszy....

    wedlug mnie w zasadzie nie masz wyboru

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-08 22:02:10
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

    > mam w ww. bankach konta i zdecydowanie polecam Multi, w szczególnosci
    > usługe maklerska i centrum oszczedzania, system transakcyjny rowniez o
    > niebo lepszy....
    >
    > wedlug mnie w zasadzie nie masz wyboru

    W tym konkretnym przypadku też oddaje głos na Multi mimo, że od nich
    uciekłem.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-05-08 23:56:50
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    Heh...

    Właśnie likwiduje konta w obydwu tych bankach po ponad 5 latach
    aktywnego korzystania...

    Mutli - zdecydowanie lepszy, w zasadznie nie wiem czy nie
    _najlepszy_ system transakcyjny dostępny w ofercie polskich
    banków. Obecnie niestety wysokie opłaty, niskie oprocentowanie,
    słaba oferta KK i KH. W sumie z przywiązania zostałem rok
    dłużej niż powinienem.

    INGBSK - całkiem sensowny system transakcyjny, choć słabszy
    od MultiBanku; fajny rachunek oszczędnościowy OKO, obecnie nawet
    korzystniejszy cenowo od Multi + np. karta z własnym zdjęciem.
    No i bankomat 400 m od domu mam ;-)

    Obydwa mają bezpłatne rachunki w EUR i USD, ING lepiej oprocentowane,
    Multi z większą funkcjonalnością; Multi oferuje dostęp do funduszy
    i rynku kapitałowego, ING szerszą sieć placówek. Obydwa z dość
    sztywymi procedurami i małą elastycznością wobec niestandardowych
    klientów - BRE czyli Multi bije chyba rekordy pod tym względem.

    Gdybym miał zostawić, któryś z tych rachunków byłoby to ING,
    ale lokalizacja placówki istotnie wpłynęłaby na tę decyzję.
    Na obecną chwilę likwiduję wszystko w Multi, bo nie mają nic
    co mogłoby mnie zatrzymać za 7 zł/mc, natomiast w ING zostawiam
    sobie OKO i rachunki walutowe (bezpłatne).

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek

  • 5. Data: 2007-05-09 05:16:08
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie likwiduje konta w obydwu tych bankach po ponad 5 latach
    > aktywnego korzystania...
    [...]
    > Na obecną chwilę likwiduję wszystko w Multi, bo nie mają nic
    > co mogłoby mnie zatrzymać za 7 zł/mc, natomiast w ING zostawiam
    > sobie OKO i rachunki walutowe (bezpłatne).

    A jesli moge spytac, gdzie sie przenosisz? Z wyboru tych dwoch bankow, po
    przeczytaniu kilku odpowiedzi, wybieram zdecydowanie MultiBank.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 6. Data: 2007-05-09 22:04:08
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > A jesli moge spytac, gdzie sie przenosisz? Z wyboru tych dwoch bankow, po
    przeczytaniu kilku odpowiedzi, wybieram zdecydowanie
    > MultiBank.

    Mam kilka kont - konto na ktore splywa pensja - CitiOne Direct, jestem
    bardzo zadowolony z calosci obslugi KK wiec zalozylem sobie ten rachunek,
    bo tani, dogodnie usytuowane oddzialy itd. No i jako "glowny" rachunek
    chce miec cos z oddzialem, do wyplaty wiekszej gotowki lub do zalatwienia
    niestandardowych spraw.

    Glowny rachunek rozliczeniowy - VWBank PlusKonto - bez zadnych kart
    - leza sobie srodki na biezace oplaty, splaty itd.

    Inteligo - do rozliczania wydatkow sluzbowych + wyplat z bankomatow
    w kazdej dziurze.

    mBank - skarbonka, fundusze itd.

    Lukas - musze miec, ze wzgledu na kredyt, ale nic nie kosztuje

    Ostatnio zalozylem sobie jeszcze do testow ToyotaBank, ale proces
    aktywacji ciagnie sie juz u mnie 1,5 miesiaca wiec nie wiem czy
    im nie podziekuje, choc podobaly mi sie 3 wyplaty z dowolnych
    bankomatow w miesiacu i darmowe konto.

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek