  • Data: 2003-07-20 12:14:37
    Temat: Re: Multi wyleciał w powietrze?
    Od: "Cinek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:03072010394929@polnews.pl...
    > Nie działa serwis internetowy, piszą, żeby spróbować później lub zadzwonić
    na
    > multilinię. Dzwonię na multilinię, to mówią, że jest nieczynna. Czyżby w
    > Multibanku doszło do jakiejś katastrofy? Może trąba powietrzna?
    > --
    > ============= P o l N E W S ==============
    > archiwum i przeszukiwanie newsów
    > http://www.polnews.pl

    W Wa-wie między 9.30 a 11 na pewno nie dział autoryzacja opłat płatniczych
    dla mojej karty płatniczej w mbanku w sklepie gdzie chciałem zapłacic za
    zakupy moja karta była odrzucana. Ani w żadnym bankomacie ze mnie
    próbowanych czyli w Euronecie, i PekaoSA,PBK
    Najciekawsze oczywiście były bankomat PekaoSA po autoryzacji za pomocą
    pin-u. i po wybraniu kwoty, wypluł kartę bez żadnego komunikatu a nie
    wypłacił pieniędzy, sprawdziłem przez internet z oporami, ponieważ
    wystąpowały problemy jakie są omawiane w tym wątku i pojawiło się
    zściągnięcie pieniędzy z konta. Mam nadzieję że przejściowe :) Ponieważ nie
    doszło do transakcji z pewnością z powodu autoryzacji. Na infolinii
    powiedzieli żeby spróbować po południu.
    Ale chyba będzie trzeba będzie wymyślić nowe hasło reklamowe dla mbanku. :(
    "Pieniądze są bezpieczne jak nigdy dotąd. Nikt się do nich nie dostanie".
    Uważam to za kompeltną porażkę- w momencie dojścia do takiego problemu,
    bank nie ma odpowiedniego planu awaryjnego - co jest już skandalem.
    Do tego należy spojrzeć na to że jest to bank wirtualny :)) Chyba
    całkowicie dzisiaj.