  • Data: 2003-07-20 17:30:21
    Temat: Re: Multi wyleciał w powietrze?
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ludzie miejcie pretensje sami do siebie. Bank nigdy nie reklamował
    > swoich kont jako podstawowe. Za brak opłat przy podstawowych usługach
    > otrzymujecie jedynie standardową uslugę i nic więcej. Nie oczekujcie że
    > Bank będzie wam swiadczył super, hiper ekstra sytemy za friko. Jeżeli
    > chcecie mieć coś ekstra to musicie ekstra zapłacić. Tyle

    a jest jakikolwiek bank, który da Ci gwarancje że taka sytuacja jak dzisiaj
    w mBanku nie wystąpi ?

    więc problem leży gdzie indziej - poprostu będąc w polsce i np jadąc na
    zakupy mam przy sobie 2 karty różnych banków i jeszcze parę złotych drobne w
    gotówce
    przy wyjeździe zagranicę rozszerzam to o jeszcze jedną kartę + troche więcej
    gotówki

    póki co taki system mnie nie zawiódł jeszcze