  • Data: 2007-10-06 17:41:47
    Temat: Re: Multi - gdzie moja umowa?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Oct 2007 14:41:33 +0000 (UTC), jureq
    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    >Jeśli tak jak piszesz zakładałeś rachunek w Multi a szukasz go wśród
    >rachunków w mBanku, to je się nie dziwię, że go nie możesz znaleźć.

    fakt, ten skrót myślowy był za trudny :-). Mogłem napisać "gdyby to
    był mBank".

    Ale jest dalszy ciąg: telefon z Multi i prośba..., żebym przyszedł do
    nich ze swoim egzemplarzem umowy, to sobie skopiują. Poprosiłem o tę
    prośbę na piśmie, bo nieczęsto zdarza się gratka, żeby bank przyznał
    się, że zgubił dokumenty, ale po jakimś czasie drugi telefon:
    znaleźliśmy.
    No i rachunek działa, już po dwóch miesiącach od podpisania umowy :-)

    Czekam jeszcze na pisemną odpowiedź na reklamację.
    --
    Jarek Andrzejewski