  • 1. Data: 2011-07-29 20:09:32
    Temat: Moody's & Fitch - ostatni krzewiciele prawdy
    Od: root <r...@v...pl>

    Nie ma już właściwie dnia, żeby amerykańskie agencje rejtingowe nie
    obniżyły swoich żenujących ocenek dla jakiś krajów lub przynajmniej firm
    europejskich. Dzisiaj oberwało się Cyprowi i Hiszpanii. W poniedziałek
    pewnie przyjdzie pora na Włochy (no może nie dla całych Włoch ale na razie
    przynajmniej dla jakiegoś włoskiego banku)
    Na szczęście dla świata wielkie Stany stoją ciągle wysoko tzn. AAA. To
    cieszy i napawa nadzieją ;).
    Co prawda zasoby gotówkowe FED zrównały się z poziomem keszu jakim
    dysponuje np. Apple , ale ktoby się przejmował! Ważne jest że mamy AAA a
    liberalizm zwycięża nad eurokomuną.

    Rynek od conajmniej 7 lat pokazuje dolarowi wyciągnięty środkowy palec ale
    jajcarze z Moody's i Fitch jakoś go nie dostrzegają i uparcie twierdzą że
    USA są fajniejsze niż Europa i zapyziała reszta świata.

    W zeszłym miesiącu chyba chłopaki stwierdzili że mają zamiar obniżac swoje
    "3 literki" dla Chin. Nawet jeśli nie wywołało to wielkiego poruszenia
    wśród przedstawicieli Ludowego Banku Centralnego, to na pewno dostarczyło
    im dużej dawki szczerego i zdrowego śmiechu.

    P.S
    Endriu, nie kpij z mojego systemu Moody's-Fitch - on naprawdę działa, tylko
    trza się nauczyć czytać sygnały ;)

  • 2. Data: 2011-07-31 08:38:43
    Temat: Re: Moody's & Fitch - ostatni krzewiciele prawdy
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Bodajże Gwiazdowski na swoim blogu że LB na krotko przed bankructwem
    otrzymal od agencji ratingowych swietne oceny....

    Dziwi mnie tylko że Aniela z Sarko nie wpadli na to, aby takową
    kontr-agencję równiez powołać na swoim terenie. Chińczycy też powinni mieć
    swoją :)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-07-31 10:38:48
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    >Bodajże Gwiazdowski na swoim blogu że LB na krotko przed bankructwem >
    >otrzymal od agencji ratingowych swietne oceny....>

    Mam pytanie dla znawców:
    1.Jakie parametry stosują agencje przyznając ratingi
    a/bankom komercyjnym
    b/b.inwestycyjnym
    c/ funduszom hedgingowym
    2.Co zrobić aby zmusić/zachęcić/fundusze do okresowego publikowania aktywów
    w postaci derywatów?
    3.Jakie parametry / oprócz stopy zwrotu z kapitału /powinny podawać
    f.hedgingowe aby można uznać je za lepsze lub gorsze .C
    Czuje się ktoś na siłach?
    pozdr
    argon

  • 4. Data: 2011-07-31 11:04:32
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 10:38:43 +0200, Endriu napisał(a):

    > Bodajże Gwiazdowski na swoim blogu że LB na krotko przed bankructwem
    > otrzymal od agencji ratingowych swietne oceny....

    Tak dostał. Agencje wtedy dały ciała więc pewnie teraz walą żółtymi
    kartkami na prawo i lewo. Ale nie o to mi chodzi. Ciekawy jest fakt, że
    wszyscy wokół obrywają poza obligacjami US, którym od miesiąca grozi
    odroczenie płatności a JEDYNM wymogiem utrzymania AAA jest WZROST
    zadłużenia rządu, potrzebny żeby rolować swoje obligacje i żeby wypełnić
    inne zoobowiazania wobec obywateli.
    Doszliśmy do górnego poziomu absurdu kiedy dłużnik-bankrut musi wyrazić
    TYLKO chęć dalszego zadłużania, żeby utrzymać swoje "dobre" oceny zdolności
    kredytowej. A w tym samym czasie kraje europejskie dostają CCC za to że nie
    chcą (albo nie mogą) już więcej się zadłużać.
    Endriu - ja wysiadam. Zbieram kasę, kupuję cokolwiek poza banktotami i
    wyjeżdzam na Samoa ;) Przestaje już rozumieć jak działa świat i nawet już
    nie chcę rozumieć. To mnie przerasta ;)

  • 5. Data: 2011-07-31 14:35:59
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Endriu - ja wysiadam. Zbieram kasę, kupuję cokolwiek poza banktotami i
    > wyjeżdzam na Samoa ;) Przestaje już rozumieć jak działa świat i nawet już
    > nie chcę rozumieć. To mnie przerasta ;)

    Ech Root ja tez od paru dzieisątek lat nie mogę znaleź odpowiedzi na
    dręczące mnie pytania, ale to nie powód żeby opuszczać tak ni z gruszki ni z
    pietruszki tak szacowną grupę....:).

    Może zastanów się jescze, a przed zastanowieniem się rzuć że z parę suetupów
    na forex-ie (tudzież sygnałów twojego systemu Moby-neuronowego) na
    nadchodzacy tydzień, bo ja jakos nie mogę nic ciekawego wyszukać...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-07-31 16:28:31
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Dziwi mnie tylko że Aniela z Sarko nie wpadli na to, aby takową
    > kontr-agencję równiez powołać na swoim terenie. Chińczycy też powinni mieć

    Oj Endiru...

    Fitch -> The Fitch Group is a majority-owned subsidiary of FIMALAC,
    FIMALAC (a.k.a. Financiere Marc de Lacharriere) is a French credit rating

    Dagong - > Dagong Global Credit Rating is a credit rating agency based in
    China.

    george

  • 7. Data: 2011-07-31 16:39:25
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    >
    > Dagong - > Dagong Global Credit Rating is a credit rating agency based in

    Dzięki George ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-07-31 18:28:16
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 16:35:59 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    > na forex-ie (tudzież sygnałów twojego systemu Moby-neuronowego) na
    > nadchodzacy tydzień, bo ja jakos nie mogę nic ciekawego wyszukać...

    Ależ jakże bym mógł opuszczać. Na Samoa też mają internet. Co prawda marzy
    mi się proste życie w szałasie, ale odrobina techniki nie zaszkodzi ;)
    Z setupów to proponuję
    s usdchf
    s eurchf
    L gold
    L silver
    na najbliższe 100 lat.

    Jeśli znajdziesz czas możesz jeszcze pomyśleć nad
    L audusd
    L nzdusd
    s gbpcad
    ale za to głowy nie dam

  • 9. Data: 2011-08-06 00:44:10
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > Ależ jakże bym mógł opuszczać. Na Samoa też mają internet. Co prawda marzy
    > mi się proste życie w szałasie, ale odrobina techniki nie zaszkodzi ;)
> [...]

  • 10. Data: 2011-08-06 00:46:11
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    tak to działa, troche upa i wszyscy widzą niebo
    jebnie kilkaset p i już wszyscy widzą piekło
    to normalne