  • Data: 2006-09-15 10:38:50
    Temat: Re: Monopol E- cardu...
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr napisał(a):

    > swoja droga moze nawet dobrze - odpadna garazowe firemki i nie bedzie takiej
    > sytuacji jak z "grosikiem"...

    Bedzie dobrze?
    Rozumiem, ze idealem jest TPSA i sytuacja na rynku
    telekomunikacyjnym :P

    A czym grozi tu mi czy Tobie "garazowatosc" firemki?
    Nizszymi cenami?
    A moze nizsze koszty ale wieksze ryzyko (jakie?) - dla wlasciciela
    sklepu?
    Jesli ktos ma sklep to moze powinien miec mozliwosc wyboru?
    Ja bym chcial miec.

    O wysokich kosztach roznych uslug zwiazanych z bankowoscia
    bylo juz na grupie wieeelokrotnie.

    pozdr
    ~|_ukasz