  • 1. Data: 2003-02-06 07:44:40
    Temat: Moja Siostra
    Od: "Adamczyk" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Nie wiem od czego zacząć i jak ten post zostanie odebrany, ale jeśli macie
    coś przeciwko niemu to proszę zachowajcie to dla siebie.
    Otóż moja siostra jest poważnie chora. W tej chwili uczy sie w domu
    (przychodza do niej nauczyciele).
    Za rok konczy szkole srednia i chcialaby dalej sie uczyc.
    Otoz do dalszej nauki potrzebny jest jej komputer, a niestety cienko u niej
    z kasa i tu zwracam sie do was drodzy grupowicze.
    Jesli jestescie wstanie przekazac choc symboliczna zlotowke to moja siostra
    i ja bedziemy wdzieczni.
    www.doska.maxi.pl

  • 2. Data: 2003-02-06 07:59:59
    Temat: Re: Moja Siostra
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adamczyk" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Otoz do dalszej nauki potrzebny jest jej komputer, a niestety cienko u
    niej
    > z kasa i tu zwracam sie do was drodzy grupowicze.

    Myślę, że używany komputer za śmieszne pieniądze wystarczy do nauki.
    Ja i moje dzieci używamy w domu 11-letniego komputera z procesorem 386 i do
    nauki wystarcza.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-06 14:03:51
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > Ja i moje dzieci używamy w domu 11-letniego komputera z procesorem
    > 386 i do nauki wystarcza.

    Nauki czego?

    --
    Pozdrawiam, Metaxa
    Kobieta - Zwierzątko Najtrudniejsze W Hodowli

  • 4. Data: 2003-02-06 14:17:35
    Od: MarcG <m...@p...onet.pl>

    A prad to macie z gniazdka czy z dynama :)))))

    Pozdrawiam Marc

  • 5. Data: 2003-02-06 14:22:48
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Metaxa" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nauki czego?

    Multimedia są może słabe, ale Office'97 dobrze działa i parę innych
    programów :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2003-02-06 14:26:45
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "MarcG" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > A prad to macie z gniazdka czy z dynama :)))))

    Na prad do tego kompa tez sie mamy zrzucic :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2003-02-06 15:40:19
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b1t3pm$5dc$1@news.onet.pl>, Adamczyk wrote:
> [...]
    > z kasa i tu zwracam sie do was drodzy grupowicze.
    > Jesli jestescie wstanie przekazac choc symboliczna zlotowke to moja siostra

    Nie lepiej zwrocic sie z tym do jakiejs organizacji ktora by pomogla,a
    mzoe nawet kupila kuila komputer? Przeciez to musi miec rece i nogi i
    takie zebranie tutaj wydaje mi jest nie na miejscu.

  • 8. Data: 2003-02-06 16:36:48
    Od: "wob" <s...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@N...poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:slrnb450f9.72v.maciej.domagalski@alpha.home.ost
    row.pl...

    > Nie lepiej zwrocic sie z tym do jakiejs organizacji ktora by pomogla,a
    > mzoe nawet kupila kuila komputer? Przeciez to musi miec rece i nogi i
    > takie zebranie tutaj wydaje mi jest nie na miejscu.

    a te markowe IBM`y ,HP ,Dell `y stojące w bankach a potem za bezcen
    "sprzedawane" pracownikom...
    czasem jednak banki oddają je właściwym instytucjom....

    --
    wob

  • 9. Data: 2003-02-08 08:50:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > mzoe nawet kupila kuila komputer? Przeciez to musi miec rece i nogi i
    > takie zebranie tutaj wydaje mi jest nie na miejscu.

    Popieram. Mysle, ze Inteligo wspomagajace budowe sztucznego serca chetnie by
    pomoglo... a moze juz pomaga?

    Sender: a...@p...onet.pl@corpo-02.inteligo.com.pl
    GMT)

    inetnum: 193.109.225.0 - 193.109.225.255
    netname: INTELIGO
    descr: Inteligo Financial Services S.A.
    country: PL

    Maciej

  • 10. Data: 2003-02-08 09:01:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "wob" <s...@s...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > a te markowe IBM`y ,HP ,Dell `y stojšce w bankach a potem za bezcen
    > "sprzedawane" pracownikom...

    Dlatego osoba rozpoczynajaca watek powinna zwrocic sie najpierw do swojego
    pracodawcy :).

    Maciej