    From: "JanKo" <b...@m...tu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mój pomysł na Bank
    Date: Wed, 17 Mar 2010 01:29:40 +0100

    Agent witek nadaje:
    > to sie nie nazywa bank tylko skarpeta.

    W pewnym uproszczeniu może się tak wydawać ale ja do tego dokładam super
    zaawansowaną technologię informatyczną i oferuję 99,99% niezawodności.
    Np. nie przewiduję jakichkolwiek reklamacji.

    > I ma jedną podstawową wadę.
    > Jak ci bank ukradną, to jesteś goły i wesoły.

    Ukradną mój bank? Tzn. włamią się na stronę i pokasują moje PDFy?
    Trudno, nich biorą co chcą. Założę kolejną stronę. Chwilowy brak strony
    nie ma wpływu na funkcjonowanie usług ;-)

    Ukradną mojemu klientowi środki z konta? Z mojej strony jest zapewnione
    100% bezpieczeństwo. Bank nie ujawnia (bo nie zna) danych osobowych
    klienta, wysokości, miejsca składowania ani sposobu zabezpieczenia
    depozytu. Skoro klient ujawinił wrażliwe dane (czyli miejsce zakopania
    słoika) osobom postronnym to już pewnie taka jego wola.