  • Data: 2002-10-13 09:05:54
    Temat: Re: Modernizacja w mBanku
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:3da9344a@news.vogel.pl, Marcin_P wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości
    > >
    > Pozmienialo sie i to duzo, jestem pod wrazeniem.

    Ja jestem pod wrażeniem mieszanym ;)
    Nie zmienili tych domyślnych okresów historii właśnie, dalej jest 30 dni i 1
    miesiąc, które się praktycznie dublują, było mówione, że będzie 7 albo 10
    dni domyślnie, a to było takie proste do zrobienia. Już nie wspomnę, że
    obiecywali szybki dostęp do ostatnich operacji.

    Za to potwierdzenie przelewów przychodzących już nie generuje się jako
    "potwierdzenie złożenia dyspozycji". Wychodzących nie zmienili - chcą
    zarabiać na tych zamawianych telefonicznie.