  • Data: 2003-06-27 18:58:18
    Temat: Re: Modernizacja w Lukasie ??
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > puste slowa, na drugi raz wysil sie i napisz co ci nie pasi
    > bo tak to mozna tracic czas i pisac o wszystkich

    pisać można o wszystkich, ale lukas jest tylko jeden i dla mnie subiektywnie
    oczywiście stoi w jednej linii z InvestKontem, czyli totalne
    nieporozumienie, Być może ta zmiana systemu coś pomoże bo narazie to jest wg
    mojej subiektywnej oceny najgorszy bank.
    (tak nie powinno być w żadnym banku)

    > nie mam juz dzisiaj czasu sie rozpisywac ale z pewnoscia lepszy niz z
    > mbanku, szybszy niz e-pkobp

    Może coś ma lepszego od mbanku, może coś gorszego, sam nikomu nigdy bym nie
    polecił założenia konto w Lukas Banku, mam tylko nadzieję żę po tej
    modernizacji przelewy wewnętrzne będą działały tak jak powinny czyli
    on-line, bo czasem je wykonuje.
    Nie życzę nikomu korzystania z ich usług, nawet przypadkowo. Raz byłem
    zmuszony stać godzinę w kolejce (bydgoszcz) ok. godz. 19, niestety musiałem
    komuś wpłacić pieniądze w tym banku i dziesiątki ludzi wpłacających raty
    zrobiły swoje. Moje odczucie było podobne do sytuacji, kiedy ponad 40 minut
    stałem w millenium, bo pewna miła pani w kasie musiała zrywać lokatę, nie
    mogła zrobić tego na obsłudze, ani kasjerka nie mogła jej tam odesłać
    (standard?), więc więcej nie byłem w LB, zasilam konto wyłącznie przelewami,
    a wpłaty dokonuję jeśli już muszę w DB24, lub PKO SA, w moim oddziale jest
    bardzo miły pokoik dla VIPów więc nie narzekam i nie stoję w kolejce nawet
    kilku minut.
    Dodam tylko że podobne do powyższych odczucia mam w stosunku do serwisu
    internetowego lukasa, oczywiście subiektywne.

    > jak oczekujesz wodotryskow w serwisie bankowym to masz racje... lukas nie
    > dla Ciebie

    wodotrysków? a gdzie są wodotryski? w którym serwisie?

    Pozdrawiam,
    MK