  • 1. Data: 2009-01-25 16:57:08
    Temat: Mocna lokata diablo - skok
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Witam,

    Co sądzicie na temat tej lokaty, jeśli nie jest się w żaden sposób związanym
    ze skokiem?
    http://skok.wolomin.pl/strona.php?t=50
    Na pierwszy rzut oka wygląda bezkonkurencyjnie, ale pewnie są jakieś
    kruczki.
    Warto tam wogóle dzwonić?

    Pozdrawiam
    Krzysiek Z.

  • 2. Data: 2009-01-25 17:06:03
    Temat: Re: Mocna lokata diablo - skok
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Krzysiek Z. pisze:
    > Witam,
    >
    > Co s?dzicie na temat tej lokaty, je?li nie jest sie w ?aden sposób zwi?zanym
    > ze skokiem?
    > http://skok.wolomin.pl/strona.php?t=50
    > Na pierwszy rzut oka wygl?da bezkonkurencyjnie, ale pewnie s? jakie?
    > kruczki.
    pewnie jak to w SKOK-u:
    1) wpisowe
    2) wykupienie udziału

    A i BFG niczego tam nie gwarantuje. Sorry, ale w gwarancje wzajemne
    SKOK-ów to ja nie za bardzo wierzę...

  • 3. Data: 2009-01-25 21:54:56
    Od: Piotr <p...@W...pl>

    Radek Wroclawski pisze:
    > pewnie jak to w SKOK-u:
    > 1) wpisowe
    > 2) wykupienie udziału
    >
    > A i BFG niczego tam nie gwarantuje. Sorry, ale w gwarancje wzajemne
    > SKOK-ów to ja nie za bardzo wierzę...

    i jeszcze ten Wołomin... ;)

  • 4. Data: 2009-01-26 01:02:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysiek Z. wrote:
> [...]
    > ze skokiem?
    > http://skok.wolomin.pl/strona.php?t=50
    > Na pierwszy rzut oka wygl?da bezkonkurencyjnie, ale pewnie s? jakie?

    no conajmniej dwa.

    po pierwsze skok, po drugie Wołomin.
    Tego możesz potem nawet uzbrojony po zęby nie odzyskać.

  • 5. Data: 2009-01-26 09:27:10
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Raczej gwarantuje tak samo, jak w bankach.

    -----

  • 6. Data: 2009-01-26 13:17:05
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    --
    Użytkownik "Krzysiek Z." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > związanym ze skokiem?
    > http://skok.wolomin.pl/strona.php?t=50
    > Na pierwszy rzut oka wygląda bezkonkurencyjnie, ale pewnie są jakieś

    Warto
    Tylko to jest pewnie oprocentowanie zmienne
    Ale na oprocentowaniu stały dostaniesz tez spoko pond 8%, lub progresywna w
    Stefczyku- oprocentowanie srednioroczne ponad 8,7% stałe

    Krzysiek