  • 11. Data: 2002-11-19 12:45:13
    Temat: Re: Millennium wideotelefony
    Od: "Redaktor" <r...@g...pl>

    Czy ktoś z Was, jako Klient ów Banku miał potrzebę skorzystania z tego
    systemu?
    ja miałem - skorzystałem - tzn. "nie skorzystałem" ale porozmawiałem sobie
    ze średnio zorientowaną panią w centrali

    A może służy on jedynie wirtualnym szkoleniom pracowników?

    chyba nie, wnioskuje to po tym, że pracownicy nie bardzo umieli obsłużyć
    połączenie - najwięcej kłopotów sprawiła obsługa bezprzewodowej klawiatury
    (nie ma myszki, gdzie jest myszka...)

  • 12. Data: 2002-11-19 20:47:42
    Od: c...@i...pl

    On Tue, 19 Nov 2002 13:45:13 +0100, "Redaktor" <r...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >ja miałem - skorzystałem - tzn. "nie skorzystałem" ale porozmawiałem sobie
    >ze średnio zorientowaną panią w centrali

    Jeżeli jest to system w którym rozmawiasz tylko z osobą zajmującą się
    kredytem mieszkaniowym, to chyba jest duże większe prawdopodobieństwo
    że trafisz na osobę dużo bardziej zorientowaną w temacie niż w
    przeciętnym oddziale banku.

    >A może służy on jedynie wirtualnym szkoleniom pracowników?

    Podejrzewam, że nie miałoby sensu tworzenie tak kosztownego systemu
    tylko w jednym celu. Jeżeli jest on tak używany - to raczej jest to
    dodatkowa funkcjonalność tego systemu.
    Tak czy siak - jest to gadżet którego nie ma w innych bankach, więc
    ktoś tam pewnie postanowił, że z marketingowego punktu widzenia jest
    to dobre.

  • 13. Data: 2002-11-21 00:01:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Szymon" <s...@w...pl> writes:

    > 1) ISDN
    > 2) Zapewnienie odpowiedniej przepustowosci i jakosci lacza (audio i wizja na
    > 128 kbps jest juz jako taka - of coz na 256 kbps juz jest nice).

    Przeciez Millennium ma swoja normalna siec, o przepustowosci na pewno
    duzo wiekszej niz jakies tam nedzne BRI. Czyzby nie dalo sie pasma
    rezerwowac? Bardzo dziwne.

    Pewnie jednak po prostu konkretny produkt dziala tylko na BRI.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator