  • 1. Data: 2006-12-11 15:48:00
    Temat: Millennium - splata kredytu w CHF
    Od: " Clouddancer" <c...@g...pl>

    Witam, czy orientuje sie ktos czy osoba splacajaca kredyt w CHF wziety w
    Millennium moze dokonywac wplat bezposrednio w CHF? Patrzac na kursy w
    Millennium, kupowanie frankow w kantorze moze sie oplacic bardziej niz
    normalne sciaganie z rachunku w PLN. No, chyba ze Millennium liczy sobie jakas
    dodatkowa oplate za wplate w CHF?

    Pzdr, CDD

  • 2. Data: 2006-12-11 15:58:44
    Temat: Re: Millennium - splata kredytu w CHF
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Clouddancer napisał(a):
> [...]
    > normalne sciaganie z rachunku w PLN. No, chyba ze Millennium liczy sobie jakas

    Te kredyty nie są udzielane w CHF tylko przeliczane w CHF! Bank zarabia
    na tej róznicy kursu, więc jak mógłby rezygnować z zarobku?

  • 3. Data: 2006-12-11 16:23:55
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Dec 2006 15:48:00 +0000 (UTC), " Clouddancer"
    <c...@g...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >normalne sciaganie z rachunku w PLN. No, chyba ze Millennium liczy sobie jakas

    Bodajże w regulaminie kredytu jest napisane, że można o ile bank oferuje
    rachunek w CHF. Idź zatem tym tropem. Być może sama umowa zawiera wykluczenie
    tej opcji.

  • 4. Data: 2006-12-11 16:34:57
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Clouddancer" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:eljujg$771$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Millennium, kupowanie frankow w kantorze moze sie oplacic bardziej niz
    > normalne sciaganie z rachunku w PLN. No, chyba ze Millennium liczy sobie

    W oddziale mi powiedziano, że można. Muszę złożyć pisemko i zapłacić za
    aneks bodaj 100 PLN.

  • 5. Data: 2006-12-11 17:35:47
    Od: Ra <w@stopce>

    Jacek Popławski napisał(a):

    > Te kredyty nie są udzielane w CHF tylko przeliczane w CHF!
    tzn sam kredyt jako taki jest w chf IMHO bo inaczej bank by
    tracił/zyskiwiał wraz ze zmianami kursu

  • 6. Data: 2006-12-11 17:45:19
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Witam, czy orientuje sie ktos czy osoba splacajaca kredyt w CHF wziety w
    > Millennium moze dokonywac wplat bezposrednio w CHF?

    Da się. Można zazanczyć przed/przy podpisywaniu umowy, jak i później (ale
    już z aneksem).

  • 7. Data: 2006-12-11 20:25:55
    Od: Ra <w@stopce>

    zycie_po_zyciu napisał(a):

    > Da się. Można zazanczyć przed/przy podpisywaniu umowy, jak i później (ale
    > już z aneksem).

    a jak jest wówczas z ulgą odsetkową ?

  • 8. Data: 2006-12-11 20:27:48
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > a jak jest wówczas z ulgą odsetkową ?

    A co ma z nią być?

  • 9. Data: 2006-12-13 19:07:41
    Od: Ra <w@stopce>

    zycie_po_zyciu napisał(a):

    > A co ma z nią być?

    no nie wiem, nie ma jakiegoś ograniczenia żeby trzeba spłaca pln ?