    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium lichwa (?)
    Date: Fri, 06 Feb 2009 18:11:32 +0100

    MarekZ pisze:
    > A banki rzeczywiście zachowują się bezczelnie, argumentując podwyżki
    > stóp obniżkami RPP. Robią to zapewne po części z chciwości a po części z
    > rozpaczy, bo takie np. Millennium to jest w czarnej dupie z
    > niespłacalnymi naleznościami niektórych firm.

    Już któryś raz wspominasz o kiepskiej kondycji Millenium. O co chodzi
    dokładnie ?

    Dzisiaj czytałem w GW, że BRE tnie zatrudnienie, a taki Commerzbank jest
    również "w czarnej dupie".

    > Zresztą nie oszukujmy się, jak braliśmy środki z UE to PLN "musiał" być
    > mocny. A jak teraz zaczynamy coraz więcej dokładać do tego biznesu, albo
    > jakieś kredyty trzeba spłacać, to PLN "musi" być słaby. Wot, socjalizm. ;-)

    Akurat silna złotówka dla beneficjentów środków z UE to było ogromne
    zagrożenie, bo po prostu realnie dostawali by mniej pieniędzy (umowa
    podpisywana jest w PLN, dofinansowanie jest w EURO i silna złotówka =
    mniejsze dofinansowanie = większe zaangażowanie środków własnych).

    --
    Mithos