  • 1. Data: 2006-12-12 18:50:14
    Temat: Re: [Millennium] - kontakt.
    Od: "PIKI" <k...@g...pl>

    Może masz starą Mozille?
    Wiem że aby połączyć się z millenetem musisz mieć pewoen poziom
    zabezpieczeń. Po za tym masz infolinie od millenetu 801 632 632

    PIKI
    V 740 2,4 D 87 wkrótce 300 000

  • 2. Data: 2006-12-29 13:03:23
    Temat: [Millennium] - kontakt.
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie jak można skontaktować się z Millennium za pomocą poczty
    elektronicznej lub formularza na stronie ? Mi odpowiednich informacji
    nie udało się znaleźć na stronie.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 3. Data: 2006-12-29 14:10:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Czy ktoś wie jak można skontaktować się z Millennium za pomocą poczty
    > elektronicznej lub formularza na stronie ? Mi odpowiednich informacji
    > nie udało się znaleźć na stronie.

    Jedynie po zalogowaniu do millenetu.

  • 4. Data: 2006-12-29 14:14:47
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

  • 5. Data: 2006-12-29 14:26:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 15:10:47 +0100,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:

    > Jedynie po zalogowaniu do millenetu.

    Tylko, ze ja chciałem napisać, że nie da się zalogować do millenetu za
    pomocą:
    Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.8.1) Gecko/20061024
    Iceweasel/2.0 (Debian-2.0+dfsg-1)

    :)

    Przyznasz więc, że trochę ciężko :)
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 6. Data: 2006-12-29 18:04:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > pomocą:
    > Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.8.1) Gecko/20061024

    A nie znalazłeś na stronie informacji, że oni o tym dobrze wiedzą?
    Coś kiepsko się posługujesz komputerem...;-)

    > Przyznasz więc, że trochę ciężko :)

    Co ciężko?
    Zadzwonić? Z klawiatury nie umiesz?

    Slawek

  • 7. Data: 2006-12-29 18:37:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 18:04:08 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Slawek Kos <s...@g...pl>
    napisała:
    [...]
    > A nie znalazłeś na stronie informacji, że oni o tym dobrze wiedzą?
    > Coś kiepsko się posługujesz komputerem...;-)
    E? Gdzie jedyne info, jakie znalazłem, to o tym, że działa pod IE i pod NN 7.0
    "lub nowszej". W domysle przyjąłem, że pod Geckowatymi działa. Chcesz
    powiedzieć, że pod firefoksem nie ?

    > Co ciężko?
    > Zadzwonić? Z klawiatury nie umiesz?

    Nie zależy mi na tym aż tak bardzo, żeby płacić za telefon. Ich strata.

    KJ

    PS. Iceweasel, gdyby ktoś nie wiedział, to przemianowany, ze względów
    licencyjnych, Firefox.

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 8. Data: 2006-12-29 18:53:15
    Od: "Arek R." <a...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Dnia Fri, 29 Dec 2006 15:10:47 +0100,
    > osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    mają adres meilowy do obsługi klienta, musiałbym poszukac, ale czas
    odpowiedzi to do 2m-cy

    > Tylko, ze ja chciałem napisać, że nie da się zalogować do millenetu za
    > pomocą:
    > Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.8.1) Gecko/20061024
    > Iceweasel/2.0 (Debian-2.0+dfsg-1)

    ja też nie mogłem się zalogowac, w sumie to dośc często sie im zdarza
    takie przerwy

    P. Arek