eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki? › Re: Millennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki?
  • Data: 2003-04-30 15:46:21
    Temat: Re: Millennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tabele z aktualnymi opłatami i prowizjami dla KK, kont, lokat etc są w
    > każdym oddziale.
    > Jeżeli w danej chwili ich brakuje to każdy pracownik bez problemu ci je
    > wydrukuje.

    Zgadza się, jednak wielu pracowników wzbrania się przed tym, albo udaje,
    że nie rozumie treści pytania - stąd moja dywagacja o wysiłku
    intelektualnym pytającego, by uzyskać właściwą odpowiedź.

    > Wiesz nie bronie tego banku ale już mi się nie chce czytać jaki to on jest,
    > bo tego nie ma, tamtego nie ma itd, itp.

    Uważam, że to niezły bank (Millenium) - mam z nim jednak parę niemiłych
    doświadczeń - np. takie, że firmie, którą obsługiwał o lat 10 odmówił
    kredytu, CITI nie odmówił, dzięki temu firma przetrwała i ma się dobrze,
    a zarobił kto inny.

    > Czasami wystarczy poprosić to powinno zadziałać a jak nie zadziała to zaraz
    > ci prześlę.

    No, ja to mam - ale nie każdy jest tak upiardliwy :-)
    > :-)
    > Miłego weekendu,

    I nawzajem.

    Pzdr: Dogbert