eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki? › Re: Millennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki?
  • Data: 2003-04-30 08:35:30
    Temat: Re: Millennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik No Name napisał:

    > Nawet w mapie strony nie znalazłem odnośnika do jakichkolwiek cen -
    > dowiesz się natomiast jaka jest misja Banku.

    Sa. W prawym dolnym rogu, po wejsciu do informacji o uslugach
    (Millenium, Millenium Biznes, itd.). Czasami pojawiaja sie tez w prawej
    kolumnie.

    Mi serwis Millenium sie podoba. Na poczatku rzeczywiscie nie moglem
    znalezc cennikow, ale to inna sprawa. W Polsce wszystko jest postawione
    na glowie.

    Bartol