  • 41. Data: 2009-12-29 20:46:44
    Temat: Re: [Millennium][Bilix] Nowe uslugi w bankach
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:87skatsf5z.fsf@alfa.kjonca...

    > Chyba większość. W każdym razie, jak się starałem o kredyt hipoteczny,
    > to ważna była "prezentata" US. Taki sam pit wysłany pocztą się nie
    > liczył.

    A ja znam od lat wykorzystywana metode PIT (wyslany chocby poczta) + dowod
    zaplaty/zwrotu podatku.

    MK

  • 42. Data: 2009-12-29 20:59:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87skatsf5z.fsf@alfa.kjonca...

    > A ja znam od lat wykorzystywana metode PIT (wyslany chocby poczta) +
    > dowod zaplaty/zwrotu podatku.

    No to mamy inne doświadczenia. Może dlatego, że nie mam UoPNCN
    W moim przypadku nawet nie chciano o tym słyszeć.
    KJ

    --
    The world is coming to an end. Please log off.

  • 43. Data: 2009-12-29 21:04:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 29.12.09 21:45, MK pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Kazdy to udziela na podstawie wyliczonej zdolnosci kredytowej, a nie
    > stempla, chocby to byla pieczec samego Papieza.

    Ale czasem jeden ze stempli jest niezbedny.
    ICMPZ.

    --
    Pete

  • 44. Data: 2009-12-29 21:04:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 29.12.09 21:46, MK pisze:
    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja znam od lat wykorzystywana metode PIT (wyslany chocby poczta) +
    > dowod zaplaty/zwrotu podatku.

    Ktory bank i jaki kredyt?

    --
    Pete

  • 45. Data: 2009-12-31 11:14:03
    Temat: Re: [Multibank][Millennium][Bilix] Nowe uslugi w bankach
    Od: "K." <s...@i...pl>

    > dostępność usługi jest bardziej niż skromna:
    > [Multibank]
    >
    > Usługodawcy dostępni aktualnie w usłudze Bilix:
    >
    > *
    > PGE Zakłady Energetyczne Warszawa-Teren S.A.,
    > *
    > PGE Zakłady Energetyczne Okręgu Radomsko-Kieleckiego S.A.
    > *
    > ITI Neovision Sp. z o.o. - operator telewizji nowej generacji "n"
    > *
    > Link4 TU S.A. - ubezpieczenia direct

    Lista banków z wdrożoną usługą też jest oszałamiająca = 2.

  • 46. Data: 2009-12-31 11:18:28
    Od: "K." <s...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > pgnig, enion, oni wciaz wysylaja miliony listow, ktore tanie nie sa,
    > ale znajac awersje tych firm do nowych technologii, to ani bilix,
    > ani zadna inna forma e-faktury nam nie grozi.

    To nie takie proste, wdrożenie w dużej firmie e-faktur, ale przecież
    możliwe.
    Poczekajmy, może niedługo zobaczymy....

    > z drugiej strony, czesc firm, ma juz wdrozone swoje systemy e-faktur,
    > np. era, czy upc. oni tez juz nie maja interesu robic tego drugi raz,
    > bo koszty wysylki poczty juz obnizyli.

    I tu jest problem, jesli jest już jakiś system, to teraz go zmieniać, bo
    ktoś wprowadził jakiś nowy? I nie kosztuje taka zmiana 0 zł.

    K.

  • 47. Data: 2010-03-17 09:03:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Do uslugi Bilix przystapil takze Citi. Czyzby Direct Debit moglo czuc sie
    zagrozone?

    MK

  • 48. Data: 2010-03-17 09:10:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Do uslugi Bilix przystapil takze Citi. Czyzby Direct Debit moglo czuc
    > sie zagrozone?
    A ile firm to stosuje?
    KJ

    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 49. Data: 2010-03-17 17:55:56
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Kamil Jońca wrote:

    > A ile firm to stosuje?

    odkad pamietam to cale 4, ale strasza, ze w 2010 beda kolejne wdrozenia :)

  • 50. Data: 2010-03-18 04:35:04
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Paweł pisze:

    > odkad pamietam to cale 4, ale strasza, ze w 2010 beda kolejne wdrozenia :)

    Billix ma ta wade dla stosujacej go firmy, ze (z tego co wywnioskowalem
    z czytanego kiedys opisu uslugi) klient sam podejmuje decyzje kiedy
    puscic platnosc.