  • 1. Data: 2009-04-22 18:12:29
    Temat: Millenium - zapłata podatku z KK - da się w tym roku?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam

    Coś mi się obiło o uszy że Millenium udostępnia możliwość zapłaty
    podatku dochodowego przelewem z karty kredytowej. Nie umię jednak nic
    znaleźć na ich stronie. Po zalogowaniu się też tam nic nie widzę (mam
    tylko KK u nich).
    Czy ktoś mi może napisać czy w tym roku Millenium też oferuję taką
    możliwość i na jakich zasadach?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2009-04-22 21:07:20
    Temat: Re: Millenium - zapłata podatku z KK - da się w tym roku?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > nich).
    > Czy ktoś mi może napisać czy w tym roku Millenium też oferuję taką

    Ja zaplacilem, tzn. karta zostala obciazona... bo czy dotarlo do US to nie
    wiem. Moja platnosc byla bez rozkladania na raty, ale jest tez jakas
    mozliwosc rozlozenia na preferencyjnych warunkach na jakies dziwne okresy
    lub na standardowych warunkach dla platnosci ratalnych. Zlecic przelew mozna
    tylko telefonicznie lub w oddziale.

    MK

  • 3. Data: 2009-04-23 06:36:17
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MK wrote:
> [...]
    > okresy lub na standardowych warunkach dla platnosci ratalnych. Zlecic
    > przelew mozna tylko telefonicznie lub w oddziale.

    Tylko że ja bym bardzo chętnie poczytał gdzieś o warunkach na jakich
    taki przelew jest rozliczany. Łapie się na grace period?

    Wiem, mogę spytać na infolinii ale to jest IMHO najmniej wiarygodne
    źródło :D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2009-04-23 06:51:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marcin Lubojański <k...@o...pl> writes:

    > MK wrote:
    [...]

> [...]
    > taki przelew jest rozliczany. Łapie się na grace period?
    >
    > Wiem, mogę spytać na infolinii ale to jest IMHO najmniej wiarygodne

    A Tu byłeś
    http://www.millenet.pl/karty/promocje/?_a=37512&star
    t=2&only_one=true
    ?
    wychodzi że na GP się nie łapie.

    KJ

  • 5. Data: 2009-04-23 06:59:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > A Tu byłeś
    > http://www.millenet.pl/karty/promocje/?_a=37512&star
    t=2&only_one=true
    > ?
    > wychodzi że na GP się nie łapie.

    A gdzie jest napisane, ze nie? Jak nie korzystasz z rozkladania na raty to
    masz bez odsetek dodatkowe 25 dni.

    MK

  • 6. Data: 2009-04-23 07:02:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    t=2&only_one=true

    > A gdzie jest napisane, ze nie? Jak nie korzystasz z rozkladania na
    > raty to masz bez odsetek dodatkowe 25 dni.

    A gdzie jest, że się łapie? Tak, żeby można się było czymś podeprzeć w
    razie sporu z bankiem?
    KJ

    --
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 7. Data: 2009-04-23 09:59:24
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 23 Kwi, 09:02, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

> [...]
    > KJ
    >
    > --
    > Remember:  Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.

    Przelewy z rachunku karty kredytowej z tytułu płatności traktowane są
    jako transakcje bezgotówkowe.
    Promocja Millennium polega na tym, że bank odstępuje od pobierania
    prowizji za taki przelew, licząc, że klient rozłoży taką transakcję na
    raty.
    Zasady identyczne jak w roku ubiegłym. Infolinia banku potwierdzi,
    choć w roku ubiegłym wydobycie jednoznacznej odpowiedzi było trudne.
    Wiążącą odpowiedź dostałem za pośrednictwem poczty wewnętrznej.
    W ubiegłym roku podatek zapłaciłem kartą Millennium i nie rozkładałem
    jej na raty. Przedstawiciel banku i tak do mnie zadzwonił w drugiej
    połowie maja (przed spłatą zadłużenia na karcie) z propozycją
    rozłożenia jej na raty.

  • 8. Data: 2009-04-23 10:20:25
    Od: m...@i...pl

    On 23 Kwi, 09:02, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > A gdzie jest, że się łapie? Tak, żeby można się było czymś podeprzeć w
    > razie sporu z bankiem?
    > KJ

    mozesz zapytac o to podczas zlecania przelewu, bedziesz mial wtedy
    nagrane razem z dyspozycja. W ubieglym roku prosilem o pisemne
    potwierdzenie poczta wewnetrzna, w tym roku juz mi sie nie chcialo.
    W procesie 'poszlakowym' mozesz sie powolac na...
    http://www.millenet.pl/karty/menu/21470/

    W informacjach o promocji masz "możesz wybrać okres spłaty: 5 lub 10
    rat (z promocyjnym oprocentowaniem - 12,9% i bez prowizji), bądź
    skorzystać ze standardowej oferty** - 6, 9, 12 lub 24 raty." A w
    standardowej ofercie dotyczacej rozkladania na raty "możesz rozłożyć
    na raty każdą transakcję bezgotówkową powyżej 300 zł". Nigdzie nie ma
    oferty rozkladania na raty transakcji gotowkowych.

    MK