  • 1. Data: 2003-03-13 01:21:30
    Temat: Millenium-pracodawca
    Od: "kriss" <k...@x...wp.pl>

    Musze powiedziec ze jeden z najbardziej nieuczciwych bankow jako pracodawca.
    Po rozmowach i ustaleniach wycofuja sie z calosci. Nie polecam ani na konto
    ani na prace. Zgroza ze w banku rzadzi jeszcze nomenklatura.

  • 2. Data: 2003-03-13 07:22:52
    Temat: Re: Millenium-pracodawca
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Thu, 13 Mar 2003 02:21:30 +0100, "kriss" <k...@x...wp.pl> wrote:

    >Musze powiedziec ze jeden z najbardziej nieuczciwych bankow jako pracodawca.
    >Po rozmowach i ustaleniach wycofuja sie z calosci. Nie polecam ani na konto
    >ani na prace. Zgroza ze w banku rzadzi jeszcze nomenklatura.

    Najlepszą historię to słyszałem o Commercial Union - przyjmując osobę
    na wysokie stanowisko, już po tym, jak ta osoba złożyła wypowiedzenie
    w starej firmie, powiedziano jej, że jednak jej nie potrzebują:)

  • 3. Data: 2003-03-13 07:36:39
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > Najlepszą historię to słyszałem o Commercial Union - przyjmując osobę
    > na wysokie stanowisko, już po tym, jak ta osoba złożyła wypowiedzenie
    > w starej firmie, powiedziano jej, że jednak jej nie potrzebują:)

    Skoro bylo to wysokie stanowisko to zle wynegocjowala warunki, w takiej
    sytuacji nikt, kto cos jest wart ( nie tylko dla siebie ale i potencjalnego
    pracodawcy) nie rezygnuje z pracy bez podpisania umowy wstepnej, gdzie
    przyszly pracodawca w razie niepodpisania umowy zasadniczej rekompensuje to
    w postaci np. 6-miesiecznych poborow, itp.
    pozdrawiam, dx

  • 4. Data: 2003-03-13 07:44:27
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > Najlepszą historię to słyszałem o Commercial Union - przyjmując osobę
    > na wysokie stanowisko, już po tym, jak ta osoba złożyła wypowiedzenie
    > w starej firmie, powiedziano jej, że jednak jej nie potrzebują:)

    Może ktoś ze znajomych w CU miał chrapkę na jego stare stanowisko ?? :)

  • 5. Data: 2003-03-13 13:18:52
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "kriss" <k...@x...wp.pl> wrote in

> [...]
    > pracodawca. Po rozmowach i ustaleniach wycofuja sie z calosci. Nie
    > polecam ani na konto ani na prace. Zgroza ze w banku rzadzi jeszcze

    To raczej znak czasow. O Millenium jako pracodawcy slyszalem raczej dobre rzeczy -
    system oceny pracownikow, programy rozwoju itp.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 6. Data: 2003-03-13 16:28:23
    Od: "kriss" <k...@x...wp.pl>

    > To raczej znak czasow. O Millenium jako pracodawcy slyszalem raczej dobre
    rzeczy -
    > system oceny pracownikow, programy rozwoju itp.

    znak czasow, to chyba zyjesz w jakis innych :) o tym co ty piszesz ja tez
    slyszalem ale to teoria (info od pracownika), poza tym pokaz mi bank ktory
    nie ma oceny i programu, jesli taki jest to nie wiem co w nich ludzi trzyma
    kriss

  • 7. Data: 2003-03-13 17:22:46
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "kriss" <k...@x...wp.pl> wrote in

    /ciach.../

    > znak czasow, to chyba zyjesz w jakis innych :)

    Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiales. W wiekszosci duzych instytucji proces
    rekrutacji
    idzie dosc opornie i nigdy nie jest sie pewnym jak sie zakonczy :-(

    > o tym co ty piszesz ja
    > tez slyszalem ale to teoria (info od pracownika), poza tym pokaz mi
    > bank ktory nie ma oceny i programu, jesli taki jest to nie wiem co w
    > nich ludzi trzyma kriss

    Pamietaj, ze jest wiele innych rzeczy, ktore trzymaja ludzi w miejscu pracy.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 8. Data: 2003-03-14 00:35:24
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    kriss <k...@x...wp.pl> napisał(a):

    > Musze powiedziec ze jeden z najbardziej nieuczciwych bankow jako pracodawca.
    > Po rozmowach i ustaleniach wycofuja sie z calosci. Nie polecam ani na konto
    > ani na prace. Zgroza ze w banku rzadzi jeszcze nomenklatura.

    Portugalska nomenklatura? ;-)

    Jakieś doświadczenia z kontem? Możesz skrobnąć coś bliżej?

    K.

  • 9. Data: 2003-03-14 13:48:25
    Od: "kriss" <k...@x...wp.pl>

    > Portugalska nomenklatura? ;-)
    >
    > Jakieś doświadczenia z kontem? Możesz skrobnąć coś bliżej?

    mam nadzieje ze portugalczycy zrobia tam porzadek a mnie poki co chodzi o
    stara polska.
    tyczy sie to powiazan zawdowych.
    kriss

  • 10. Data: 2003-03-14 22:56:35
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    kriss <k...@x...wp.pl> napisał(a):

    > mam nadzieje ze portugalczycy zrobia tam porzadek a mnie poki co chodzi o
    > stara polska.
    > tyczy sie to powiazan zawdowych.
    > kriss

    A jeżeli chodzi o rachunek? Pisałeś że też nie polecasz...

    K.